بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

اعطای تسهیلات رونق تولید به 66 واحد تولیدی

رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: با توجه به ابلاغ بسته حمایتی تسهیلات رونق تولید سال ۹۷ و با تصویب اعضای کارگروه، با پرداخت تسهیلات به ارزش ۲۷۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۶۶ واحد تولیدی استان موافقت و به بانکهای عامل معرفی شد
کد خبر : ۱۸۳۱۶۹
به گزارش بورس‌نیوز، بهروز اسودی اظهار کرد: با توجه به ابلاغ بسته حمایتی تسهیلات رونق تولید سال ۹۷ و با تصویب اعضای کارگروه، با پرداخت تسهیلات به ارزش ۲۷۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۶۶ واحد تولیدی استان موافقت و به بانکهای عامل معرفی شد.

وی افزود: از این ۶۶ واحد معرفی شده، ۴۵ واحد مربوط به بخش صنعت، ۲۰ واحد مربوط به بخش کشاورزی و یک واحد نیز مربوط به گردشگری است که با پرداخت تسهیلات به این واحدها، زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به ثبت نام ۴۳۲ واحد تولیدی استان در سامانه بهین‌یاب جهت دریافت تسهیلات اظهار کرد: تاکنون ۱۳۶ واحد تولیدی استان جهت دریافت تسهیلات به ارزش ۴۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که تاکنون ۱۰ واحد موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان از بررسی مشکلات بانکی، مالیات و تامین اجتماعی چهار واحد تولیدی در این نشست خبر داد و اذعان کرد: در بخش رفع موانع تولید این کارگروه تا کنون مشکلات ۶۳۹ واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع ۱۵۱۵ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

اسودی با اشاره به تحلیل فراوانی مصوبات کارگروه افزود: از ۱۵۱۵ مصوبه ، ۴۴درصد مربوط به امور بانکی و تسهیلات ، ۱۸درصد مربوط به امور زیربنایی ، ۱۶ درصد مربوط به امور مالیاتی ، ۱۱درصد مربوط به تامین اجتماعی و مابقی سایر است که ۷۳ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اجراست.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در پی پرداخت بسته های جبرانی انجام شد؛

نامه رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به رئیس جمهور

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت:

رتبه دوم استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:

توزیع بسته‌های حمایتی تا چند روز آینده

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:

روند افزایشی قیمت کالا با گران شدن نرخ ارز

ارسال نظر