بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
در سيزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران که با حضور قطعه سازان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد، گروه خودروسازی سایپا نیز حضور دارد.
کد خبر : ۱۸۳۱۷۶

به گزارش بورس نیوز، در سيزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران که با حضور قطعهسازان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد، گروه خودروسازی سایپا با شرکت‌های سازهگستر و 25 شركت قطعهساز زيرمجموعه، مگاموتور و 27 شركت قطعهساز زير مجموعه، سایپا یدک، فنرسازی زر، رینگ سایپا، خدمات فنی رنا، ایندامین، پلاسکوکار، رادیاتور ایران، سایپا شیشه، سایپا آذین، قالب‌های بزرگ صنعتی و ‌سايپا پرس حضور دارد.

در این نمایشگاه که ویترینی از توانمندی شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا در حوزه قطعات و زنجیره تامین خودرو است، شرکت‌های گروه علاوه بر عرضه محصولات خود، در راستای توسعه بازارها به صورت مستقیم و بی‌واسطه با سایر شرکت‌های تولیدکننده خودرو و مشتریان به مذاکره خواهند پرداخت.

گفتنی است در سيزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران، سایپا در طبقات همكف و اول سالن ميلاد از 21 تا 24 آبان و از ساعت 9 الی 17 به مدت 4 روز پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان حوزه صنعت خودرو است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر