بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
بر اساس اعلام مدیران فرابورس، شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در تلاش برای عملیاتی شدن عرضه اولیه سهام خود در روز شنبه ‏‏26 آبان ماه است و در صورت رفع موانع موجود این مهم در همان زمان مقرر انجام می‌شود.‏
کد خبر : ۱۸۳۳۷۶

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، صبح امروز خبری از سوی رئیس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی مبنی بر احتمال لغو عرضه اولیه کگهر در شنبه 26 آبان ماه بر روی خروجی ها آمد.

بر اساس اعلام این مسئول به دلیل برخی ابهاماتی که در صورت‌های مالی شش‌ماهه این شرکت وجود دارد و علی‌رغم ارائه توضیح در مورد این مهم از سوی شرکت، همچنان برخی از این ابهامات رفع نشده است.

از سوی دیگر منتشر نشدن صورت‌های مالی 9 ماهه در کدال این عرضه اولیه را با احتمال لغو روبه‌رو کرده است. به گفته صابر جعفروند آذر درصورتی‌که این صورت‌های مالی تا قبل از روز عرضه منتشر شود، عرضه اولیه کگهر مطابق بازمان بندی اعلام‌شده در روز شنبه 26 آبان اجرا می‌شود.

گفتنی است در تماس تلفنی خبرنگار بورس نیوز با فرابورس، لغو این عرضه تائید نشد. به گفته مدیرکل روابط عمومی فرابورس، خواسته مدیران سنگ‌آهن گهر زمین و فرابورس، تحقق این عرضه در روز 26 آبان ماه بوده و ذی‌نفعان در حال رفع موانع احتمالی هستند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
بایددنبال علت بودکه یکسری بدجوردوست دارن این عرضه لغوبشه احتمالا برای عمه ودائی وخاله ودخترخاله تو روستاشون هنوزنتوانستن کدبگیرن