بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
یکی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی که روی کیفیت سفر تاثیرگذار است تور خوب و منظم است؛ آژانس مقدر سیر سال‌هاست تور‌های گردشگری و نمایشگاهی را برای سراسر دنیا برنامه ریزی می‌کند تمام تور‌ها نیز دارای راهنمای فارسی زبان هستند تا بتوانید به خوبی از دیدنی‌های مقصد اطلاعات کسب کنید.
کد خبر : ۱۸۳۳۷۹
به گزارش بورس نیوز، با تور تایلند برای ۷ شب به خود استراحت دهید و در میان روز‌های شلوغ کار و زندگی برای سفر به تایلند بار سفر ببندید. 



سفر به مرفح‌ترین کشور گردشگری جهان با تور تایلند

با تور تایلند برای ۷ شب به خود استراحت دهید و در میان روز‌های شلوغ کار و زندگی برای سفر به تایلند بار سفر ببندید.

تایلند دیدنی‌ها و خوش گذرانی های فراوانی دارد از بانکوک گرفته تا جزیره‌های زیبای پوکت و سواحل زیبای پاتایا هر شهری را که برای سفر دوست دارید را انتخاب کنید و هتل‌های لوکس و لاکچری تایلند را بررسی و اقامتی دلچسب را در بهترین هتل‌ها تجربه کنید البته نرخ هتل در تایلند بسیار ارزان است و با توجه به خدماتی که می دهند بسیار بصرفه می‌شود. تمامی هتل‌ها دارای صبحانه های تایلندی هستند و روزتان را با شنا در استخر‌های زیبا و صبحانه‌های لذیذ تایلندی آغاز می‌کنید.

در کل هزینه خورد و خوراک و خرید در تایلند ارزان است در بانکوک یک هتل سه یا چهار ستاره نزدیک میدان سیام و یا خیابان سوخومویت رزرو کنید تا دسترسی راحتی به دیدنی‌های بانکوک داشته باشید.

این سفر‌ها معمولا با پرواز‌های مستقیم و راحت ماهان هستند و مسافران پس از رسیدن به مقصد به همراه ترنسفر‌های فرودگاهی به هتل می‌روند. یکی از بهترین انتخاب‌ها تور‌های ترکیبی هستند که مسافران پس از چند شب اقامت در بانکوک به یکی از شهر‌های زیبا درکنار دریای آندمان می‌روند تا روز‌هایی به یادماندنی را در کنار دریای زلال با ماسه‌های سفید تجربه کنند.

خانواده و دوستانتان را با خود همراه کنید حتی می‌توانید تور تایلند نوروز 98 را رزرو کنید و برای یکی از هیجان‌انگیز‌ترین سفر‌ها راهی شوید.




اقامتی لذت بخش در خلیج‌فارس با تور دبی


تور دبی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تعطیلات چند روزه است این تور ها از حدود ۳ شب برنامه‌رزی می‌شوند و هر تعداد شبی که مایل باشید می‌توانید در این سفر بمانید؛ این شهر لوکس گردشگری هتل‌های زیبایی دارد که آوازه انها جهانی شده خیابان شیخ زائد پر از هتل های زیبا و برج‌های بلند است که هر گردشگری را محو تماشا می‌کند.

به‌روز‌ترین خرید‌ها را می‌توانید در دبی مال و امارات مال داشته باشید این دو مرکز خرید زیبا و جامع در دبی بسیار معروف هستند؛ امارات مال بخش های سرگرمی و دیدنی فراوانی همچون بزرگترین آکواریوم دنیا را دارد که ساعات جذابی را در کنار خرید برایتان می‌سازد.
اگر از عاشقان سافاری در کویر هستید این روز‌ها بهترین فرصت برای تجربه ماشین سواری در کویر‌های دبی است.

وب سایت آژانس مقتدر سیر را ببنید و هر هتلی که مایل بودید از سه ستاره‌های اکونومی تا ۵ ستاره‌های لوکس را می‌توانید رزرو کنید، تمامی هتل‌ها دارای صبحانه کامل عربی نیز هستند.

برای سفر به دبی با پرواز‌های ایران ایر، ماهان و ایر عربیا در تمام روز‌های هفته می توانید برنامه‌ریزی کنید نگران تعداد چمدان‌ها نباشید تمام تور‌های دبی در آژانس مقتدر سیر دارای ترنسفر رفت و برگشت فرودگاهی نیز هستند و به راحتی منتقل می‌شوید.

این تور‌ها روزانه به روز می‌شوند حتی برای شرکت در فستیوال Bao ۲۰۱۸ و همین‌طور دیدن بازی‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ مخصوصا سه بازی ایران مقابل یمن، عراق و ویتنام از حالا برنامه ریزی کنید.

برای تجربه شنا در آبهای گرم دبی و خوردن نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه عربی برای تور دبی نوروز 98 برنامه‌ریزی کنید با آژانس مقتدر تماس بگیرید.






قدم زنی در خیابان پرجنب و جوش استقلال با تور استانبول


استانبول هوای مطبوعی دارد و به همین دلیل در تمام فصل‌ها امکان گردش را برای گردشگران فراهم کرده است. این شهر با غذاهای خوش مزه ترکی و انواع نوشیدنی‌های خوب و قهوه‌های خوش عطر و طعم ترکی روز هایی خاطره انگیز برای مسافرانش می‌سازد.
در کوچه پس کوچه‌های گالاتا و تقسیم قدم بزنید به سمت ول گالاتا قدم بزنید و در کافه‌های زیر پل عصر دل انگیزی با منظره بسفور سپری کنید.

تور‌های مختلف به مقصد استانبول در آژانس مقتدر سیر برنامه‌ریزی می شوند که معمولا از حدود ۳ شب تا یک هفته هستند گردشگران می‌توانند تور خود را با پرواز‌های مختلف ماهان، ایران ایر و قشم ایر رزرو کنند. تمام تور‌ها دارای ترنسفر فرودگاهی و گشت شهری نیز هستند.

برای خرید سوغاتی به بازار ادویه در قسمت امیننو سری بزنید و برای خرید از برند های مختلف اروپایی و ترک علاوه بر خیابان استقلال مراکز خرید جواهر و فروم انتخاب های خوبی هستند.
با هر بودجه‌ای می توانید هتل انتخاب کنید استانبول پر از هتل‌های ارزان سه و چهار ستاره است؛ تمام هتل‌ها دارای خدمات سرو صبحانه هستند.

با کارشناسان آژانس مقتدر سیر مشورت و تور استانبول را رزرو کنید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر