بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
برخی از فایل‌های آماده فروش در بنگاه‌های املاک و سامانه‌های مجازی خرید و فروش ملک که با قیمتی کمتر از میانگین قیمت هر مترمربع واحد مسکونی ارائه می‌شوند با رنگ سبز شناخته می‌شوند.
کد خبر : ۱۸۳۴۵۰
به گزارش بورس‌نیوز، برخی از فایل‌های آماده فروش در بنگاه‌های املاک و سامانه‌های مجازی خرید و فروش ملک که با قیمتی کمتر از میانگین قیمت هر مترمربع واحد مسکونی ارائه می‌شوند با رنگ سبز شناخته می‌شوند. این فایل‌ها عمدتا در هر بازه زمانی بازار مسکن بخشی از واحدهای آماده فروش را تشکیل می‌دهند؛ البته بسته به شرایط بازار حجم این فایل‌ها در بازار زیاد یا کم خواهد شد.

در حال حاضر نیز با توجه به کاهش حجم متقاضیان مصرفی در بازار و همچنین افزایش قیمت‌های پیشنهادی از سوی مالکان، تعداد فایل‌هایی که با رنگ سبز در بازار عرضه می‌شوند به طرز محسوسی کاهش پیدا کرده‌اند.

نکته جالب آنکه عمده فایل‌های سبز(قیمت مناسب) رنگ موجود در بازار نیز به واحدهای مسکونی با عمربنای بالا (بیش از 10 سال) اختصاص پیدا کرده است.

در عین حال آپارتمان‌های مسکونی با عمربنای کمتر از 10 سال نیز که به‌عنوان فایل قیمت مناسب معرفی شده‌اند عمدتا فایل‌هایی است که مالک آنها تمایل به فروش فوری دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر