بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
رئیس سازمان صنعت استان سمنان مطرح کرد:

سهم بخش کشاورزی شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان

رئیس سازمان صمت سمنان گفت: با بیان اینکه ۱۰۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات به بخش صنعت پرداخت می‌شود، افزود: سهم بخش کشاورزی شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.
کد خبر : ۱۸۳۵۸۲

به گزارش بورس نیوز، بهروز اسودی اظهار کرد: این واحدها ۱۱۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید و رفع موانع تولید دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ۱۰۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات به بخش صنعت پرداخت می‌شود، افزود: سهم بخش کشاورزی شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان بیان کرد: ۲۴۵ واحد تولیدی برای دریافت ۷۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به بانک‌های عامل استان معرفی‌شده‌اند که از این تعداد ۱۲۲ واحد بخش صنعت و ۱۲۳ واحد در بخش کشاورزی هستند.

اسودی بیان کرد: بسته حمایتی تسهیلات رونق تولید نیز در سال جاری به ۱۸ واحد تولیدی استان سمنان تعلق‌گرفته که شامل ۱۱۳میلیارد تومان وام است.

وی افزود: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه با پرداخت تسهیلات به ارزش 734 میلیارد ریال به 60 واحد تولیدی استان موافقت شد که با پرداخت تسهیلات به این واحدها برای 180 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بررسی مشکلات هفت واحد تولیدی در این نشست خبر داد و اذعان کرد: در بخش رفع موانع تولید و با حضور اعضای اصلی کارگروه موارد و مسایل بانکی، مالیات و زیربنایی واحدهای تولیدی نیک‌آور، مهارت، کاغذ نیل، نرم فرایند پرند، نورآگاه، یاوران خودرو شرق و تولیدی یونسیان مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان با اشاره به اجرایی شدن 72درصد از مصوبات کارگروه خاطرنشان کرد: تاکنون مشکلات ۶۴۳ واحد تولیدی استان سمنان در این جلسات رسیدگی شده است که 1521 مصوبه در جهت رفع موانع تولید استان به تصویب رسیده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر