بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با بورس نیوز مطرح کرد:

بانکی ها در انتظار برقراری ارتباط با اروپا

کارشناس بازار سرمایه گفت: امیدواریم که بازار امروز روند روبه رشدی را تجربه کند اما انتظار می رود که سهام گروه های بانکی به دلیل قطع سوییفت و اختلال در برقراری ارتباط بانک های کشور با اروپا منفی شود.
کد خبر : ۱۸۳۶۹۴

به گزارش بورس نیوز، در چندماه اخیر شاخص بورس با نوسانات زیادی همراه بود و از بین گروه های موجود در این بازار پتروشیمی ها و فولادی ها به دلایلی از جمله افزایش نرخ ارز روند رو به رشدی را در پیش گرفتند اما در مقابل سهام گروه های بانکی با افت و خیز زیادی همراه بود و در چند روز گذشته نیز سهام گروه های بانکی قرمزپوش شدند که کارشناسان عواملی از جمله قطع سوییفت را در آن موثر می دانند.

روز گذشته نیز معاملات سهام در نماد معاملاتی پالایش نفت اصفهان و پتروشیمی پارس ،فولاد مبارکه و پالایش نفت بندر عباس بیشترین رشد را تجربه کردند اما در مقابل سهام شرکت‌ بانک ملت بیشترین تاثیرمنفی را در محاسبه شاخص بورس به همراه داشت اما باید منتظر ماند و دید که شاخص امروز بازار قرمزپوش خواهد بود یا سبز پوش؟


در این خصوص سید علی محمودی مدیرعامل کارگزاری بورس ابراز به بورس نیوز گفت: امیدواریم که بازار امروز روند روبه رشدی را تجربه کند اما انتظار می رود که سهام گروه های بانکی به دلیل قطع سوییفت و اختلال در برقراری ارتباط بانک های کشور با اروپا منفی شود.

وی در خصوص عرضه اولیه شرکت صنایع ماشین های اداری در فرابورس گفت: عموما عرضه های اولیه با استقبال مواجه می شوند لذا امیدواریم که سهام این شرکت نیز در نخستین عرضه مورد توجه فعالان بازار قرار گیرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر