بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری:

بورس ایده یا همان بازار دارایی فکری فرابورس

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری گفت: بورس ایده یا همان بازار دارایی فکری فرابورس با لیست بیش از ۳۰۰ اختراع، طرح صنعتی و ... و چندین معامله در این بازار در نوع خود دستاورد دیگری در جهت تامین مالی نوآوری در کشور است.
کد خبر : ۱۸۳۷۵۶

به گزارش بورس‌ نیوز، علیرضا دلیری در دومین همایش تحلیل مسائل و تامین منابع مالی در آموزش عالی کشور به نقش پررنگ بازار سرمایه در جذب منابع برای استارت‌آپ‌ها اشاره کرد و گفت: در حالی که پیشتر کارکرد بازار سرمایه عمدتا حول مبادلات سهام اوراق بود اما هم‌اکنون شاهدیم این بازار با ظرفیت‌های بیشماری تامین مالی استارت‌آپ‌ها را در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون تابلو اختصاصی دانش‌بنیان برای شرکت‌های فعال در این بخش در فرابورس راه‌اندازی شده و چندین صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه اقدام به تزریق منابع به استارت‌آپ‌ها کرده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری درباره بورس بیان کرد: بورس ایده یا همان بازار دارایی فکری فرابورس با لیست بیش از ۳۰۰ اختراع، طرح صنعتی و ... و چندین معامله در این بازار در نوع خود دستاورد دیگری در جهت تامین مالی نوآوری در کشور است که فضای بازار سرمایه را از حالت سنتی خود خارج کرده و استارت‌آپی و دانش‌بنیان ساخته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر