بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

خودروسازان بی‌قطعه و سهامداران منتظر/ هوش سرمایه، بانکی‌ها را انتخاب می‌کند!

افزایش نرخ خودروسازان مشهود بوده اما میزان افزایش مشخص نیست اما همین خبر، بر سودآوری سهام این گروه تاثیرگذار است البته نباید فراموش کرد که خودروسازان از بی‌قطعه بودن خودروها سخن می‌گویند.
کد خبر : ۱۸۳۷۸۱

مهدی حیدرزاده مدیرعامل کارگزاری مدبر آسیا به بورس‌نیوز با ارزیابی گروه‌ بانک در بازارسرمایه گفت: طبق ارزش‌گذاری و ارزیابی‌ها، شرایط بانک‌ها به نسبت گذشته بهتر شده و تسعیر ارز، ارزش مثبتی بر صورت‌های مالی آنها خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: از سوی دیگر باید عنوان داشت که سرمایه هوش فراوانی داشته و باید دید که بازار به صورت‌های مالی بانک‌ها اهمیت می‌دهد یا به سودآوری آتی بانک‌ها ارزش بیشتری خواهد گذاشت.

کارشناس بازارسرمایه درباره تاثیرات روانی افزایش قیمت خودرو بر بازارسرمایه نیز اظهارکرد: افزایش نرخ خودروسازان مشهود بوده اما میزان افزایش مشخص نیست اما همین خبر، بر سودآوری سهام این گروه تاثیرگذار است البته نباید فراموش کرد که خودروسازان از بی‌قطعه بودن خودروها سخن می‌گویند و باید دید که چگونه درب پارکینگ خودروسازان به روی خریداران باز می‌شود.

وی اضافه کرد: از طرف دیگر، خودرویی‌ها اذعان داشته که واردات برای آنها مقرون‌به‌صرفه نبوده و لیست وارداتی آنها خالی است، اما باید این گروه شفاف‌سازی را در دستور کار قرار دهد چراکه فضای این گروه کاملا گنگ است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مشکل مضاعف قطعه سازان به دلیل یک اعتصاب؛

کسی به فکر قطعه ساز نیست

کارشناسان بازارسرمایه در میزگردی مطرح کرد:

افزایش حجم معاملات نیاز حیاتی بورس/ نگاه سردی که ضدیخ می‌خواهد

ارسال نظر