بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: شرایط جدید ارزی که در کشور ایجاد شده با توجه به گزارش مدیران کارخانه به نفع کالاهای تولید داخلی شده و در حال حاضر واردات ماشین‌های کشاورزی صرفه اقتصادی ندارد.
کد خبر : ۱۸۳۷۸۴

به گزارش بورس‌نیوز، احمدعلی کیخا اظهار کرد: برای دومین بار است که در یک ماه گذشته به همراه نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی از این کارخانه بازدید داریم.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس گزارش‌هایی که ارائه شد کمتر صنعتی در حوزه خودروسازی کشور وجود دارد که ۹۵ درصد تولیدات آن داخلی باشد، گفت: شرایط جدید ارزی که در کشور ایجاد شده با توجه به گزارش مدیران کارخانه به نفع کالاهای تولید داخلی شده و در حال حاضر واردات ماشین‌های کشاورزی صرفه اقتصادی ندارد.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در خانه ملت با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی کنونی نقش‌آفرینی کارخانه تراکتورسازی در زمینه تامین نیازهای داخلی بهتر و بیشتر مشهود است، ادامه داد: به عنوان کمیسیون کشاورزی قطعا از سیاست‌های که منجبر به حمایت و قوت بخشیدن از صنایع این‌چنینی شود حمایت می‌کنیم.

این نماینده مردم در پایان خاطرنشان کرد: تولیدات کارخانه تراکتورسازی قابلیت عرضه به بازارهای جهانی را دارد و از این موضوع حمایت لازم صورت می‌گیرد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر