بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

با احیای کارت سوخت موافقم

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: شخصا با احیای کارت سوخت موافق هستم اما این احیا نباید به سمت سهمیه‌بندی و افزایش قیمت‌ها برود.
کد خبر : ۱۸۳۷۸۵
به گزارش بورس‌نیوز، بهروز نعمتی با اشاره به احیای کارت سوخت، اظهار کرد: شخصا با احیای کارت سوخت موافق هستم اما این احیا نباید به سمت سهمیه‌بندی و افزایش قیمت‌ها برود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با احیای کارت سوخت تا جایی که برای ساماندهی سوخت باشد موافقت می‌کنم اما اگر قرار باشد کارت سوخت به معنای افزایش قیمت‌ها باشد، با این موضوع اعلام مخالفت می‌کنم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در خانه ملت بیان کرد: بیژن زنگنه وزیر نفت صحبتی در خصوص سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قمیت سوخت نداشته است اما برخی افراد دولت دراین زمینه اظهارنظرهایی داشته‌اند که باعث نگرانی شده است.

این عضو هیات رئیسه مجلس گفت: افزایش قیمت سوخت یا دو نرخی شدن بنزین به نفع مملکت نیست از این روی با آن مخالفت می‌کنم. این که گفته می‌شود مجلس مخالف دونرخی شدن است را باید از باقی نمایندگان نیز سوال کنید اما بنده با این امر مخالف هستم و مخالفتم را بارها اعلام کرده‌ام.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین به‌ویژه با تشدید قاچاق از مرزها، تصمیم بر این شده که تحویل بنزین به خودروها و موتورسیکلت‌ها، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، تنها با استفاده از کارت سوخت انجام شود.

بر اساس این اطلاعیه، مالکان محترم خودروها و موتورسیکلت‌هایی که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند، لازم است به ترتیبی که در رسانه‌ها توضیح داده خواهد شد، از تاریخ شنبه ۳ آذر ماه، حداکثر لغایت شنبه ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۷ نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت کارت سوخت جدید اقدام کنند.

به منظور تسهیل در دریافت کارت جدید سوخت، امکان دسترسی به سامانه ثبت مشخصات از طریق اینترنت یا تماس تلفنی فراهم شده که نحوه دسترسی و اقدام، از طریق رسانه‌های عمومی و رادیو و تلویزیون به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

تاکید می‌کند که برای ثبت تقاضای دریافت کارت سوخت جدید، هیچ مبلغی از متقاضیان توسط شرکت ملی پخش دریافت نخواهد شد.

خاطرنشان می‌سازد این اقدام به معنای سهمیه‌بندی و افزایش نرخ سوخت نبوده و لازم است هموطنان محترم به شایعات بی‌اساس در این مورد توجه نفرمایند.

بنابراین از زمان فراهم شدن امکان تحویل سوخت با کارت برای عموم دارندگان خودروها و موتورسیکلت‌ها، همانگونه که گفته شد، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، بنزین صرفا با ارائه کارت به خودروها و موتورسیکلت‌ها تحویل خواهد شد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

بنزین گران نمی شود

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت:

وضعیت مطلوب بنزین توزیعی کشور

ارسال نظر