بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان انجام شد؛

بهره‌برداری از یک دستگاه فیدر سیار در استان گیلان

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان نیز برق را یکی از حیاتی‌ترین زیرساخت‌ها دانست که می‌تواند نقش موثر خود را به‌خصوص در مواقع بحران نشان دهد.
کد خبر : ۱۸۳۸۰۴

به‌گزارش بورس‌نیوز، بهمن داراب‌زاده با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه ضریب اطمینان شبکه فوق توزیع در مواقع بحرانی و اضطراری افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: از ویژگی بارز این پروژه این است که در صورت نیاز می‌توان آن را در عرض 3 ساعت به دورترین نقطه استان گیلان حمل، نصب و بهره‌برداری کرد.

امیر محمدپور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان نیز برق را یکی از حیاتی‌ترین زیرساخت‌ها دانست که می‌تواند نقش موثر خود را به‌خصوص در مواقع بحران نشان دهد.

وی افزود: لزوم فرهنگسازی، آمادگی دفاعی و هدایت تمامی اقشار جامعه به سمت و سوی پدافند غیرعامل، اساسی‌ترین اصل در برهه حساس کنونی است که در این زمینه شركت سهامي برق منطقه‌اي گيلان بر اساس رسالت خود، گام‌های موثری برداشته و هیچ‌گاه از این مقوله بسیار مهم غافل نشده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان ادامه داد: بکارگیری اصول و ضوابط پدافند غیرعامل به عنوان یک سیاست دفاعی مستمر و هدفمند در تمامی حوزه‌ها ضمن جلوگیری از تهدیدات داخلی و خارجی با هدف آماده‌سازی و تقویت بنیه دفاعی کشور، امنیت ملی را نیز تضمین می‌کند.

پروژه بهره‌برداری از یک دستگاه فیدر سیار 63 کیلوولت با هدف تامین برق مطمئن خط تغذیه‌کننده گیلوان در استان زنجان و افزایش ضریب اطمینان شبکه فوق توزیع استان گیلان انجام شد. از ویژگی‌های خاص این پروژه، تامین برق فوق توزیع فرامنطقه‌ای و پوشش شبکه استان زنجان است. این پروژه به‌دلیل سیار بودن قابلیت دمونتاژ، حمل بدون محدودیت ترافیکی و نصب در محل جدید در زمان اندک را داراست.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر