بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
تحلیلگر کارگزاری بورسیران در گفت و گو با بورس نیوز مطرح کرد:

سورپرایز مادیران در فرابورس

تحلیلگر کارگزاری بورسیران گفت: 400 میلیارد تومان ازسهام مادیرا وارد بازار شد و برخلاف انتظار و باتوجه به برند بودن شرکت و جلسه معارفه خوبی که برگزار شد این سهام با استقبال خوبی مواجه شد.
کد خبر : ۱۸۳۹۵۲

به گزارش بورس نیوز، عرضه اولیه 120میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران با نماد معاملاتی "مادیرا" امروزبهعنوان یازدهمین عرضه اولیه امسال بازار سهام در بازار دوم فرابورس ایران انجام و هر سهم این شرکت 365 تومان کشف قیمت شد.

در این عرضه اولیه به هر سهامدار حقوقی و حقیقی حداکثر 2000سهم اختصاص داده شد که در دامنه سفارش نیز مبلغ 3320 تا 3650 ریال برای نماد مادیرا تعیین و کارگزاری بورسیران نیز بعنوان کارگزار عرضه کننده این سهام انتخاب شد.

سعید خانی نژاد تحلیلگر کارگزاری بورسیران در گفت و گو با بورس نیوز گفت: استقبال از عرضه اولیه مادیرا شوکه کننده بود، مقرر بود که براساس پیش بینی ها سقف خرید برای هر نفر 70 هزار تومن در نظر گرفته شود اما به دلیل تقاضای زیاد سقف خرید 346 تومان شد .

وی بابیان اینکه این شرکت نسبت به دیگر شرکت های فعال در بورس کوچک محسوب می شود، افزود: 400 میلیارد تومان ازسهام مادیرا وارد بازار شد و برخلاف انتظار باتوجه به برند بودن شرکت و جلسه معارفه خوبی که برگزار شد این سهام با استقبال خوبی مواجه شد.

خانی نژاد خاطرنشان کرد: 10 درصد شرکت در قالب 120 میلیون سهم به قیمت 365 تومان عرضه شد که این امرموجب شد مادیران بعنوان دومین شرکتی که عرضه آن در فرابورس مورد استقبال قرار گرفت، محسوب شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر