بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
در این بخشنامه تمام صادرکنندگان مکلف به ارایه تعهد برگشت ارز هستند و بانک مرکزی مکلف است صرفاً برای واردات کالا و خدمات صادرکنندگانی تامین ارز کند که نحوه بازگشت ارز به چرخه اقتصادی مطابق ساختار تعیین شده در دستورالعمل این بانک باشد.
کد خبر : ۱۸۳۹۶۷

به گزارش بورس نیوز، داود شهرکی افزود: در این بخشنامه تمام صادرکنندگان مکلف به ارایه تعهد برگشت ارز هستند و بانک مرکزی مکلف است صرفاً برای واردات کالا و خدمات صادرکنندگانی تامین ارز کند که نحوه بازگشت ارز به چرخه اقتصادی مطابق ساختار تعیین شده در دستورالعمل این بانک باشد.

شهرکی ادامه داد: بازگشت ارز حاصل از صادرات صادرکنندگان با توجه به مجموع صادرات سالانه آنها به 4 دسته تا یک میلیون یورو، بیش از یک میلیون یورو تا سه میلیون یورو، بیش از سه میلیون یورو تا ده میلیون یورو و بیش از ده میلیون یورو تقسیم شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه کلیه صادرات انجام گرفته از تاریخ ۲۲‏فروردین مشمول این مصوبه خواهد بود تاکید کرد: صادرکنندگان خراسان جنوبی برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به سایت این سازمان به آدرس khs.mimt.gov.ir مراجعه و از نحوه بازگشت ارز حاصل از صادرات در 4 دسته‌بندی مختلف مطلع شوند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر