بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
ایران خودرو که با سرمایه 1.53 هزار میلیارد تومانی در بازار اول معاملات بورس حضور دارد،گزارش عملکرد آبان و 8 ماهه سال جاری را منتشر کرد.
کد خبر : ۱۸۴۰۴۰

به گزارش بورس‌نیوز، ایران خودرو که با سرمایه 1.53 هزار میلیارد تومانی در بازار اول معاملات بورس حضور دارد،گزارش عملکرد آبان و 8 ماهه سال جاری را منتشر کرد.

براین اساس، مجموع مبلغ فروش "خودرو" در 8 ماه سال جاری با افت 30 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 9.5 هزار میلیارد تومان کاهش یافته است. تعداد تولید خودرو در مدت مشابه سال قبل 447 هزار دستگاه بوده که برای 8 ماه سال جاری به 282 هزار دستگاه کاهش یافته است.

این شرکت بورسی در آبان ماه 22 هزار دستگاه خودرو تولید کرده که نسبت به آبان سال قبل 41 هزار دستگاه کمتر است. تعداد فروش خودرو در 8 ماه سال قبل 435 هزار دستگاه بوده که در مدت مشابه سال جاری به 257 هزار دستگاه کاهش یافته است. ایران خودرو در مهر ماه 24.2 هزار دستگاه خودرو فروخته که نسبت به آبان سال قبل 38 هزار دستگاه کمتر است.

مهمترین محصول این شرکت خانواده پژو و سمند است که در سال قبل 43 و 9 درصد مبلغ فروش به این دو گروه محصول اختصاص داشته است.

تولید خانواده پژو و سمند در 8 ماه سال قبل 284 و 69 هزار دستگاه بود که در 8 ماه سال جاری به 176 و 33 هزار دستگاه کاهش یافته است. همچنین تعداد فروش این دو گروه محصول در 8 ماه سال قبل 280 و 69 هزار دستگاه بوده که برای 8 ماه سال جاری به 157 و 33 هزار دستگاه کاهش یافته است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در 30 بهمن سال جاری اتفاق افتاد؛

گزارش فعالیت یک ماهه «کالسیمین»

معاون امور صنایع وزارت صنعت،معدن و تجارت هشدار داد:

بررسی وضعیت مجوز شرکت های پیش‌فروش کننده خودرو قبل از خرید

معاون بازاريابي و فروش گروه صنعتي ايران‌خودرو خبر داد:

فروش تحویل فوری چهارمحصول ايران‌خودرو

ارسال نظر