بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:‏

عرضه‌های اولیه چشم بسته خریداری می‌شوند

عرضه‌های اولیه در تمام این سال‌ها برای بازارسرمایه جذاب بوده و فعالان این بازار با چشم بسته این سهام‌ها را خریداری می‌کنند.
کد خبر : ۱۸۴۰۸۷
جالینوس سبزه عضو هیئت‌مدیره کارگزاری آبتین استاک در گفت‌وگو با خبرنگار بورس نیوز در مورد شرایط حاکم بر بازار سرمایه در روزهای اخیر گفت: این هفته در اغلب روزها بازار منفی بود. حتی پالایشی ها ‏هم ریزش داشتند که البته در مورد این حوزه قاعدتا بعد از یک دوره صعود، ریزش شاخص ها طبیعی بود.‏

وی ادامه داد: قطعا افت و خیز  در شاخص پالایشی ها در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت همانند نماد خودرویی ها که به نظر می رسد ایشان نیز به روند منفی بودن خود ادامه خواهند داد.

جالینوس سبزه در مورد تاثیر عرضه های اولیه در کم کردن هیجانات بازار گفت: به نظر بنده این گونه عرضه ها تنها تعداد فروشنده ها را بیشتر می کند به دلیل اینکه ایشان می خواهند با فروش سهام دیگر خود، در عرضه های اولیه سرمایه گذاری کنند.

این فعال بازار سرمایه با اشاره به عرضه اولیه سهام مادیران تاکید کرد: این نماد خریداران خوبی داشت و همان طور که پیش بینی می شد با استقبال مناسبی هم روبه رو شد. خوشبختانه مادیران مجموعه موفقی است و ‏ظاهرا همه چیز در این مجموعه روشن و شفاف است.‏
اشتراک گذاری :
ارسال نظر