بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با بورس نیوز؛

صنعت خودرو بی نصیب از بازار سرمایه

در بازارهای باثبات روی تأمین نقدینگی صنعت خودرو از بازار می‌توان حساب باز کرد اما در بازار ما به دلیل ناپایداری، سرمایه‌ها شناور هستند و جذب صنعت خودرو نمی‌شوند.
کد خبر : ۱۸۴۱۴۸

به گزارش بورس‌نیوز، عبدالله بابایی کارشناس صنعت و بازار خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن تائید نقش بورس در تأمین سرمایه تولید گفت: همیشه بورس می‌تواند برای صنایع به‌خصوص خودرو مفید باشد اما متأسفانه پول بورسی به‌صورت مستقیم وارد صنعت خودرو نمی‌شود؟ و دلیل آن نبود ثبات در بازار است.

وی ادامه داد: در بازارهای باثبات روی تأمین نقدینگی صنعت خودرو از بازار می‌توان حساب باز کرد اما در بازار ما به دلیل ناپایداری، سرمایه‌ها شناور هستند و جذب صنعت خودرو نمی‌شوند.

این کارشناس بازار خودرو تأکید کرد: در دو ماه گذشته شاخص‌های بورس رشد خوبی کرده بود اما در روزهای اخیر به‌یک‌باره تمام رکوردهای ریزش شاخص در بورس جابه‌جا شد و این همان ناپایداری است که بنده عرض می‌کنم جلوی جذب سرمایه را می‌گیرد.

وی افزود: در حال حاضر بورس کمکی به صنعت خودرو نمی‌تواند بکند اما درصورتی‌که ثبات به بازار برگردد، شاخص‌ها مثبت شده و صنایع و تولید از این ثبات بهره‌مند خواهند شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مشکل مضاعف قطعه سازان به دلیل یک اعتصاب؛

کسی به فکر قطعه ساز نیست

مدیرعامل شرکت واسپاری سپهر صادرات در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

اثر مثبت بهبود وضعیت صنعت خودرو و بانک بر لیزینگ / اما‌و‌اگرهای لیزینگ مسکن

ارسال نظر