بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
در شعب منتخب بانک اقتصادنوين رقم خورد؛

استقبال چشمگير مشتريان از باجه خدمات کارگزاري بورس

شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین با همراهی بانک اقتصاد نوین از اواخر مهر ماه 97 با راه‌اندازي باجه خدمات کارگزاري بورس در شعب منتخب بانک اقتصاد نوین در سراسر کشور، طيف متنوعي از خدمات بازار سرمايه را در شعب بانک ارائه می‌دهد.
کد خبر : ۱۸۴۱۹۳

به گزارش بورس‌نیوز، این طرح به موجب ارائه خدمات بانکداري جامع و پاسخگويي به تمامي نيازهاي پولي و مالي مشتريان بوده و از اهداف و استراتژي‌هاي محوري گروه اقتصادنوين است . 

در اين راستا کارگزاری تامین سرمایه نوین به همراهی مدیریت بانکداری اختصاصی بانک اقتصاد نوین ، باجه خدمات کارگزاري بورس را در24 شعبه منتخب بانک در سراسر کشور راه‌اندازي کرده است و مشتريان مي‌توانند با مراجعه به اين شعب، ضمن دريافت خدمات پولي و بانکي، در کوتاه ترين زمان ممکن از خدمات متنوع بازار سرمايه نيز بهره‌مند شوند.

این خدمات شامل مواردی همچون «دریافت کد بورسی و معاملات آنلاین»، «ارائه سفارش های خرید و فروش اوراق بهادار»، «سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری فعال در بازار بورس» و «خرید و فروش در بورس کالا(ویژه مشتریان حقوقی)» است.

پس از گذشت یک ماه از راه اندازی این طرح با توجه به گزارش های بدست آمده از شعب بانک اقتصاد نوین استفاده از اين خدمات با استقبال چشمگير مشتريان مواجه بوده است. 

گفتنی است که مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان بانک اقتصادنوين با شماره 48031000-021آماده پاسخگويي به سوالات احتمالي مشتریان در اين رابطه است.

به گزارش روابط عمومي شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین، همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین شعب منتخب بانک اقتصاد نوین از قبیل شعب چهارراه ديباجي، ميدان چيذر، پونک، دکتر بهشتي، ميدان فردوسي، فردوسي جنوبي، پارک ساعي و سپهبد قرني در شهر تهران و شعب گلشهر کرج، خيابان ارتش تبريز، گلسار رشت، فرهنگ ساري، تقي آباد و سجاد مشهد، بلوار وحيد اصفهان، اميرکبير و فلکه گاز شيراز، کيانپارس و شريعتي اهواز، بلوار جمهوري کرمان، زنجان، آبادان، 22 بهمن شاهرود و مبارکه است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر