بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
کارگزاری بانک‌ دولتی «خاص» ، تمامی کارگزاران را برای برپایی مجلس «یک‌رای- یک‌پرس» دعوت کرد .
کد خبر : ۱۸۴۲۲۸

به وقت شام با طعم انتخاباتی

به گزارش بورس‌نیوز، قصه‌های هزارویک‌شب برای تمامی ایرانی‌ها خاطرانگیر بوده، مخصوصا هنگامی که این قصه‌ها به وقت شام خوردن و نذری‌پخش کردن می‌رسد.

گویا قصه شام دادن برای کسب «رای» از زمان مجلس مشروطه و دوران قاجار کماکان فعل زمان را فاکتور گرفته و از دیرباز تاکنون برای تمامی مقاطع حساس و منجر به رای، مسئله «شام و ضیافت» کاربردی در حکم نوشدارو یا طلا دارد.

به وقت شام با طعم انتخاباتی

دقیقا قصه شام در باب فرهنگ ورود و جلوس به پشت میز، همانند قانون پایستگی عمل کرده و این روش به‌عنوان روشی تبلیغی نه تنها منسوخ نشده بلکه از دوره‌ای به دوره دیگر منتقل شده است.

شاهدان در این باره نامه‌ بالا را این گونه تعبیر کرده اند که امشب ضیافتی برپاست در پردیس بانک «خاص» و کارگزاران به صرف یک‌لقمه نان و دنبه و فروش رای ناقابل تشریف فرما شوند.

نکته قابل تامل این شام  آنجاست که مجمع انتخاب هیات مدیره کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار روز دوشنبه ۱۲ آذر ساعت ۱۵ برگزار می‌شود و دوستان دوست‌دار صندلی چرم و جای گرم، از حالا کباب‌ها را به سیخ کشیده‌اند.

حال باید دید که مزیت‌های حضور در کانون کارگزاران چیست و آفرهای ورود به دور میز این گروه چقدر چرب بوده که شامی محیا و سفره‌ای چیده شده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
ممنونم از شما بخاطر این صراحت