بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
کارشناس بازار‌سرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

نوسان با دامنه‌های کوتاه در انتظار شاخص بازار

کارشناس بازار سرمایه گفت: وضعیت بازار در شرایط فعلی وابسته به تصمیمات دولت بوده و به نظر می‌رسد که شاخص بازار تا پایان هفته جاری نوساناتی بادامنه های کوتاه را تجربه کنند.
کد خبر : ۱۸۴۲۸۲
Image result for ‫افت شاخص‬‎

علی اصغر خبیری مدیرعامل کارگزاری ایساتیس پویا در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز گفت: عواملی که منجر به قرمز پوشی شاخص در گذشته شدند همچنان وجود دارند بنابراین رشدی که امروز شاهد آن بودیم، شکننده خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مثبت شدن امروز بازار به دلیل صحبت های شب گذشته رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص بازار خودرو بوده، اظهارکرد: جو مثبت بازار عمر زیادی نخواهد داشت زیرا همچنان نگرانی‌های لازم برای فعالان بازار وجود دارد.

کارشناس بازار‌سرمایه با تاکید بر اینکه اگر این نگرانی‌های کاهش یابند شاید جو بازار مثبت شود، گفت: بخشی از این نگرانی‌ها به دلیل تصمیمات دولت در مورد خودروسازی و قطعه‌سازی است.

وی با بیان اینکه پتروشیمی‌ها همچنان جایگاه خود را در بازار دارند، ادامه داد: اگر بازار ارز در شرایط ثبات بماند پتروشیمی‌ها نیز می‌توانند وضعیت مثبت خود را در بازار حفظ کنند مگر اینکه بازار ارز امروز تحولاتی را تجربه کند که تغییراتی را برای این صنعت در پی داشته باشد.

خبیری با تاکید براینکه وضعیت بازار در شرایط فعلی وابسته به تصمیمات دولت است، گفت: به نظر می‌رسد که بازار تا پایان هفته جاری در شرایط نوسان بادامنه‌های کوتاه قرار گیرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:

فروش فوری خودرو و تعهدات خودروسازان

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

رُخ پنهان ارز در بورس/ تک‌ سهم‌ها فراگیر نیستند

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو:

خودرو را فقط تحویل روز بخرید

ارسال نظر