بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران مطرح کرد:

هیچ ابزار تبلیغاتی بهتر از حضور در نمایشگاه‌ها نیست

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران مطرح کرد: هیچ ابزار تبلیغاتی بهتر از حضور در نمایشگاه‌ها برای معرفی محصولات نیست و در اینگونه رویدادها می‌توان به راحتی توانمندی‌های تولیدی را به لحاظ کیفی و کمی معرفی نمود.
کد خبر : ۱۸۴۳۱۲

به گزارش بورس‌نیوز، حبیب‌الله انصاری اظهار کرد: هیچ ابزار تبلیغاتی بهتر از حضور در نمایشگاه‌ها برای معرفی محصولات نیست و در اینگونه رویدادها می‌توان به راحتی توانمندی‌های تولیدی را به لحاظ کیفی و کمی معرفی نمود.

انصاری گفت: نمایشگاه مکان مناسبی برای فروش نیست اما جایگاه مناسبی برای معرفی محصولات و برند شرکت‌های تولید‌کننده و اقتصادی می‌باشد.

وی اضافه کرد: در نمایشگاه‌ها تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی مختلف حضور دارند و می‌توانند شرایط کمی و کیفی را مورد سنجش قرار دهند، حضور در نمایشگاه ایران اکسپو شرایط مناسبی برای معرفی و برندسازی محصولات ایرانی فراهم خواهد آورد.

این فعال بخش خصوصی در ادامه توضیح داد: با توجه به اینکه ما هنوز عضو سازمان جهانی تجارت نشده‌ایم، می‌توان نظام تعرفه داشت، اگر نظام‌های تعرفه‌ای خوب مدیریت شود در راستای حمایت از تولید ملی، موثر خواهد بود لذا باید نسبت به تعدد قوانین و مقررات گمرکی و ساختار تعرفه‌ها و مدیریت واردات کالاها تجدید نظر کرد.

انصاری با بیان اینکه زمانی که از نظر کمی با کمبود جنس یا کالایی مواجه هستیم برای برطرف کردن نیاز جامعه نیازمند واردات هستیم، گفت: در شرایطی که در صنایعی امکان ارائه محصول از نظر کمی را داشته باشیم این نیاز برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی در صنعت لوازم خانگی می‌توانیم پاسخگوی نیاز مردم از روستاها تا شهرها باشیم، زیرا این صنعت از نظر کیفیت مناسب و دارای خدمات پس از فروش است.

این عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه در وضعیت موجود نگاه به واردات موجب کاهش اشتغال، از بین رفتن انگیزه سرمایه‌گذاری و کاهش صادرات می‌شود، توضیح داد: در حال حاضر در صنعت لوازم خانگی چرخ خیاطی، آبگرمکن ما به کشورهای اروپایی، بخاری به کشورهای آسیانه میانه، اجاق گاز و ماشین لباسشویی به حوزه قفقاز و کشورهای آسیای میانه صادر می‌شوند.

وی ادامه داد: امروز تولید باید صادرات‌محور باشد و در این راستا تولیدکننده‌ای موفق است که بخشی از تولیدات خود را صادرات کند که این امر می‌تواند مبین کیفیت کالا باشد.

به گزارش ستاد خبری ایران اکسپو2018، انصاری در پایان گفت: معرفی توانمندی‌های صنعت کشورمان به جامعه، ارائه نوآوری‌ها و ابتکارات در چرخه تولید، شناسایی مزیت‌ها، شناسایی نظرات مردم از محصولات ارائه شده براساس اصول مشتری مداری، بررسی نظرات مشتری، ایجاد فضای مناسب برای مذاکرات تجاری، توسعه بازار داخلی و صادرات،افزایش سطح تولید در صنایع، توسعه ارتباط بین تولیدکنندگان محصولات نهایی و قطعه سازان، توسعه و ترویج فرهنگ استفاده مرم از لوازم ساخت کشورمان، ایجاد فضایی برای تحقیق و ارزیابی صنعتگران متخصصان، کارشناسان و دانش‌پژوهان از صنایع و ایجاد زمینه مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه ايران اكسپو است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو هیات رئیسه کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس گفت:

اعتبارات لازم برای واردات قطعات خودرو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

بیشتر قطعات ساخت لوازم خانگی داخلی است

مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت تشریح کرد؛

اهمیت سامانه تجارت فرامرزی و تجارت داخلی

ارسال نظر