بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
در سیستم بانکی ما متاسفانه بیشتر بر روی حوزه پرداخت و تسهیلات تمرکز شده است اما ما بر آنیم که درباره مدیریت ریسک، مدیریت مالی و مشاوره و بازاریابی نیز فعالیت هایی را انجام دهیم.
کد خبر : ۱۸۴۳۳۲

به گزارش خبرنگار بورس‌نیوز، اسدی دبیر اولین همایش ملی بانکداری شرکتی با رویکرد تامین مالی شرکتی در سخنرانی خود با اشاره به کم نظیر بودن برگزاری چنین همایشی در ایران گفت: حضور مدیران عامل و ارشد شرکت ها، بانک ها و خدمات دهنده های مالی در این همایش بسیار مهم و قابل اعتنا است.

وی افزود: ما به دنبال ایجاد یک مدل کسب و کار (بیزنس) در این همایش هستیم و رویکرد کلان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران نیز همین خواهد بود. ما به دنبال این هستیم تا ارتباط مناسب و اثربخشی میان بنگاه های اقتصادی، سیستم بانکی و بدنه علمی کشور هستیم.

وی بانکداری شرکتی را موضوعی جدید در ایران دانست و افزود: در سیستم بانکی ما متاسفانه بیشتر بر روی حوزه پرداخت و تسهیلات تمرکز شده است اما ما بر آنیم که درباره مدیریت ریسک، مدیریت مالی و مشاوره و بازاریابی نیز فعالیت هایی را انجام دهیم.

وی هدف اصلی از برگزاری این همایش را ایجاد ارتباط موثر بین کسب و کار و بدنه تامین کننده مالی کشور دانست وافزود: خوشبختانه در سال های گذشته سیستم بانکی کشور دیدگاه خود را از محصول‌محوری به مشتری‌محوری تغییر داده است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر