بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
پرداخت تسهیلات رونق تولید امسال از 23 مرداد ماه به استان مرکزی ابلاغ شده که تاکنون 323 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی این استان برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین‌یاب سازمان صنعت، معدن و تجارت نام‌نویسی کرده‌اند.
کد خبر : ۱۸۴۴۲۵

به گزارش بورس‌نیوز، مسعود بختیار افزود: پرداخت تسهیلات رونق تولید امسال از 23 مرداد ماه به استان مرکزی ابلاغ شده که تاکنون 323 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی این استان برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین‌یاب سازمان صنعت، معدن و تجارت نام‌نویسی کرده‌اند.

معاون امور صنایع رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: 179 طرح از 323 متقاضی تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند و پرونده 118 طرح نیز در کمیته‌های استانی در دست بررسی است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اضافه کرد: بر اساس ابلاغ بانک مرکزی به مدیران بانک‌های دولتی و غیر دولتی، واحدهای تولیدی معرفی شده به بانک‌ها از شرط نداشتن بدهی غیرجاری و چک برگشتی مستثنی هستند و در دستورالعمل ابلاغی امسال واحدهای تولیدی بالای 100 نفر شاغل می‌توانند از تسهیلات رونق تولید استفاده کنند.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند درخواست خود را در سایت بهین‌یاب به آدرس www.Behinyab.ir ثبت و سپس با مراجعه به بخش اطلاعیه‌های سایت سازمان نسبت به تکمیل و ارسال پرسشنامه‌های تکمیلی اقدام کنند.

هشت هزار و 590 میلیارد ریال تسهیلات در سال گذشته به 991 واحد صنعتی و کشاورزی استان مرکزی داده شد.

استان مرکزی به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی و چهارمین قطب صنعت کشور مطرح است و در زمینه تنوع تولیدات صنعتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی انجام می شود؛

افتتاح اولین معدن فلزی استان لرستان

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت:

باید نگاه جدید به بخش صنعت و تولید داشته باشیم

ارسال نظر