بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

ادامه روند صعودی شاخص به شرط حمایت حقوقی‌ها

کارشناس بازار سرمایه گفت: در دو روز گذشته شاهد حمایت حقوقی‌ها از بازار بودیم که این امر نشان دهنده وجود کنترل و مدیریت صحیح بر بازار بوده و در صورت ادامه دار بودن روند حمایت حقوقی‌ها امروز نیز شاخص بازار روند صعودی را در پیش خواهد گرفت.
کد خبر : ۱۸۴۴۷۸
Image result for ‫شاخص مثبت‬‎

به گزارش بورس نیوز، در روزهای اخیر شاهد افزایش میزان خروج حقیقی‌ها از بورس بوده‌ایم که این امر تبعات منفی را برای این بازار به‌همراه داشت اما در این میان حقوقی‌ها با حمایت همه جانبه از بازار سرمایه مانعی در برابر روند نزولی شاخص ایجاد کردند که امروز نیز از ساعات ابتدایی آغاز بازار شاهد سبزپوشی شاخص بودیم که این امر حکایت از ادامه دار بودن روند حمایت حقوقی‌ها دارد.

در این خصوص علی اصغر خبیری به بورس نیوز گفت: اگر دولت مدیریت صحیح بر بازار سرمایه انجام دهد، شاهد رشد این بازار خواهیم بود اما در غیر اینصورت نوسانات منفی در بورس ایجاد می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در دو روز گذشته حمایت حقوقی‌ها از بازار را شاهد بوده‌ایم که این امر نشان دهنده وجود کنترل و مدیریت صحیح بر بازار است.

خبیری ادامه داد: در صورت ادامه‌دار بودن حمایت حقوقی‌ها امروز نیز شاخص بازار روند صعودی را در پیش خواهد گرفت.

کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه توافق روسیه و عربستان در خصوص اوپک نیز تاثیراتی را برای بازارسرمایه به همراه خواهد داشت، افزود: در صورت توافق این دو کشور ممکن است تغییراتی در قیمت جهانی نفت ایجاد شود که به تبع آن شاهد رشد شاخص بازار خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سیرنزولی قیمت جهانی نفت متوقف شده است، افزود: اکنون قیمت جهانی این محصول در بازارهای جهانی به ثبات رسیده ولی امیدواریم که نرخ طلای سیاه در بازارهای جهانی به 65 یا 70 دلار برسد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

رُخ پنهان ارز در بورس/ تک‌ سهم‌ها فراگیر نیستند

در بازارهای جهانی؛

نفت عقب‌نشینی کرد

ارسال نظر