بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همدان گفت:

آسودگی خیال بیش از 6هزار خانوار روستایی از تامین سوخت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همدان گفت:با پیش‌بینی‌های لازم و ذخیره کافی فرآورده نفت سفید، خیال ۶ هزار و ۵۲۳ خانوار مشترک روستایی از تأمین سوخت مورد نیازشان آسوده است.
کد خبر : ۱۸۴۶۹۹

به گزارش بورس‌نیوز، امین روستایی گفت: با پیش‌بینی‌های لازم و ذخیره کافی فرآورده نفت سفید، خیال ۶ هزار و ۵۲۳ خانوار مشترک روستایی از تأمین سوخت مورد نیازشان آسوده است.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده و در نظر گرفتن شرایط جوی حاکم بر منطقه، فرآورده نفت سفید به میزان لازم در انبارهای نفت ایثارگران و نوشیجان ذخیره‌شده و مشکلی در تأمین سوخت مشترکان برای فصل زمستان نداریم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان افزود: از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه (۸ ماهه) حدود ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر نفت سفید به مقاصد مصرف ارسال شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال شاهد کاهش ۳۵ درصدی مصرف این نوع فرآورده هستیم.

روستایی تاکید کرد: این کار مهم با پایش مستمر و به موقع مصرف‌کنندگان واقعی و جلوگیری از عرضه سوخت خارج از شبکه توسط همکاران تلاشگر منطقه میسر شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور ارسال به‌موقع فرآورده به روستاهای فاقد انشعاب گاز طبیعی به‌ویژه روستاهای سخت‌گذر گفت: با توجه به برودت هوا در روزهای پیش رو، لازم است روستاییان عزیز برای دریافت سهمیه نفت سفید خود براساس کالابرگ دریافتی به فروشندگی‌ها مراجعه کنند و این اقدام را به آینده موکول نکنند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان گفت:

بیش از 23هزار نفر مصرف‌کننده نفت سفید در گیلان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت:

افزایش سهمیه سوخت زمستانی زابل

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان رضوی انجام داد؛

اضافه شدن یکصد دستگاه نفتکش به ناوگان حمل‌و‌نقل خراسان رضوی

ارسال نظر