بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
رئیس ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست، پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران خبر داد:

مانور مقابله با آلودگی زیست‎محیطی در تالاب هورالعظیم

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست، پدافند غیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: ضروری است مانورهای مقابله با آلودگی زیست‎محیطی از سوی شرکت متن، به‌صورت دقیق و منظم اجرا شود.
کد خبر : ۱۸۴۷۰۱

به گزارش بورس‌نیوز، مانی عبداللهزاده، اظهار کرد: ضروری است مانورهای مقابله با آلودگی زیستمحیطی از سوی شرکت متن، به‌صورت دقیق و منظم اجرا شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان بحران، امکان رسیدگی به موانع با سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت، قابل اجرا باشد.

وی افزود: در مانورهایی از این قبیل، کیفیت ارتباط، پشتیبانی واحد‌های اچاسیی طرحها، رسیدن گروه‌های واکنش در شرایط اضطراری طرحهای مجاور به محل مانور و همچنین لزوم هماهنگی سریع تیم اچاسیی و حراست طرح‌های غرب کارون در کنترل موقعیت و محیط اطراف اهمیت فراوانی دارد.

کوروش رضازاده، رئیس اچاسیی شرکت مهندسی و توسعه نفت نیز با بیان اینکه برگزاری مانورهایی مشابه طبق برنامهای منظم و سازماندهی شده برای افزایش سطح کیفی نیروها‌ی مرتبط و فنی در طرح‌های توسعه غرب کارون ضروری است، گفت: همه تلاش شرکت متن برخورداری از تجهیزات فنی مورد نیاز برای مقابله با آلودگی نفتی در زمان بحران است و در این زمینه برنامه‌ریزی دقیق بهمنظور دست یافتن به طرحی جامع برای مقابله با آلودگی‌های زیست محیطی برنامه‌ریزی شده است و رویه‌ای برای اجرای این برنامه‌ریزی بر پایه OPRC (کنوانسیون بین‌المللی آمادگی، مقابله و همکاری در برابر آلودگی نفتی) در دست تهیه و تدوین است.

همچنین در این مانور، نکات مثبت و منفی از سوی گروه ارزیاب به‌صورت جامع و مدون در حضور گروه اچاسیی شرکت ملی نفت ایران و رئیس امور اچاسیی شرکت متن بررسی شد.

خرید تجهیزات مقابله با نشت نفت متناسب با محیط تالابی برای افزایش توانایی سطح مقابله تیم‌های واکنش در شرایط اضطراری طرح‌های غرب کارون و برگزاری مانور‌های مشترک از دیگر موارد بررسی شده در این نشست بود.

در این مانور، ۱۴۰ نفر از نیروهای عملیاتی مناطق نفتی غرب کارون با نظارت نمایندگان اچاسیی شرکت ملی نفت ایران و دیگر شرکتهای تابعه وزارت نفت حضور داشتند. نفرات برتر این دوره تحت عنوان گروه‌های واکنش در شرایط اضطراری طرح‌های غرب کارون انتخاب شدند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
​مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت:

ضروری بودن حمایت از افزایش سهم تولید داخل

طی حکمی از سوی کرباسیان صورت گرفت؛

انتصاب مشاور حقوقی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان رضوی انجام داد؛

اضافه شدن یکصد دستگاه نفتکش به ناوگان حمل‌و‌نقل خراسان رضوی

ارسال نظر