بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
در این جلسه نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد خودروهای موردنیاز معولان و جانبازان نکاتی را اعلام کردند.
کد خبر : ۱۸۴۷۱۷

به گزارش بورس نیوز، در این جلسه که با حضور نمایندگان شرکت‌های خودروساز، بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان بهزیستی و سازمان ملی استاندارد و دیگر دستگاه‌های مرتبط برگزار شد، بر اهمیت تأمین خودروهای مناسب برای این قشر جامعه تأکید شد.

در این جلسه نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد خودروهای موردنیاز معلولان و جانبازان نکاتی را اعلام کردند.

خودروهای اتوماتیک بعنوان نیاز اصلی خودروهای معلولان در وهله اول قرار دارد که در شرکت‌های بزرگ خودروسازی تولید می‌شود و امکان ایجاد تنوع در صورت مهیا شدن شرایط فراهم خواهد شد.

همچنین برای تأمین نیاز براساس نوع معلولیت با استفاده از خدمات شرکت‌های کاربری‌ساز جهت تجهیزاستفاده خواهد شد و وزارت صمت لیست شرکت‌های مجاز را در این خصوص اعلام می‌کند.

در این جلسه نمایندگان وزارت صمت اظهار داشتند: درخصوص خودروهای حمل‌ونقل عمومی و رعایت موارد مرتبط با معلولین بویژه در اتوبوس‌ها، در حال حاضر در مشخصات فنی مورد نظر سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گنجانده شده است، مشکل عدم تأمین منابع مالی توسط شهرداری‌ها وجود دارد و در صورت رفع این مشکل اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

در ادامه این جلسه نمایندگان دستگاه‌های مرتبط، نقطه نظرات خود را در مورد اجرایی شدن مناسب‌سازی کشور در خصوص تنوع امکانات مورد نظر معلولان و جانبازان با محوریت خودروهای داخلی بیان کردند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:

انتقاد از افزایش 20درصدی نرخ اتوبوس

در پی تعیین تکلیف خودروهای وارداتی در گمرک؛

نامه معاون اول رئیس جمهور خطاب به وزیر اقتصاد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد:

تحول در نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور

ارسال نظر