بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور حکمی، مهندس احمد ابراهیمی مدیرعامل سابق گروه سرمایه گذاری امید را به سمت مشاور وزیر و دستیار ویژه خود منصوب کرد.
کد خبر : ۱۸۴۹۸۵
به گزارش بورس نیوز، در حکم صادره از سوی دکتر رضا رحمانی وزیر صمت آمده است؛ با توجه به تعهد، سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی در عرصه های مدیریتی، به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر و دستیار ویژه منصوب میشوید. امید است با همکاری و تعامل با معاونان و مشاورین، ضمن ارائه پیشنهادات اثربخش، موجبات پیشرفت امور را فراهم کنید.

گفتنی است مهندس احمد ابراهیمی از دی ماه 96 تا آذرماه 97 مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید بود. در دوره مدیریت مهندس احمد ابراهیمی از یک سو، روند بازدهی این سهم در بین هلدینگ های چند رشته ای نشان از بازدهی۲۲۰درصدی نسبت به سال گذشته دارد و روند قیمتی از عدد ۲337 ریال به ۵۲۵۰ ریال افزایش را نشان میدهد و از سوی دیگر ارزش خالص داراییهای شرکت نشان از ارزندگی سهم دارد. این هلدینگ با 3 هزار میلیارد تومان سرمایه و 16 هزار میلیارد تومان ارزش بازارسرمایه، در رتبه اول در بین هلدینگهای چند رشته ای قرار گرفته است.

از جمله اتفاقات دیگر خوبی که می توان در گروه مدیریت سرمایه گذاری امید در دوره مورد اشاره داشت، عرضه سهام شرکت عظیم "گهرزمین" در بازار فرابورس است. براساس شنیدهها قراراست این هلدینگ، چند شرکت غیر بورسی دیگرخود را در بازار سرمایه عرضه کند. از سوی دیگر این هلدینگ از طریق یکی از زیر مجموعه های خود وارد یک قرارداد نفتی در خصوص احداث مخازن ذخیره سازی نفت خام در بندر جاسک شده است. تجربهای مشابه مخازن ذخایر نفت گناوه که علاوه بر سودآوری، در امنیت ملی انرژی بسیار حائز اهمیت است.، در این قرارداد که مالکیت 1۰۰ درصد آن در اختیار چند رشتهای امید است، اقدام به عقد قرارداد احداث مخازن ذخیره نفت خام در بندر جاسک با طرفیت مهندسی و توسعه نفت کرده است.

توسعه برند گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و تلاش برای شفاف سازی حداکثری، معرفی ظرفیتها و تواناییهای این هلدینگ عظیم و اطلاعرسانی از اصلاح رویه ها و حفظ و ارتقا ارزش سهام مجموعه، نسبت به دورههای پیش از رشد بسیار بیشتری برخوردار بود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از سوی وزیر صمت صورت گرفت؛

صدور دستور افزایش عرضه خودرو

براساس انتشار ترازنامه هیدروکربوری سال ۹۵؛

تولید انرژی اولیه کشور بیشتر شد

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد:

لزوم هم‌اندیشـی بـا بخـش خصوصـی و نخبگـان برای برنامه‌ریـزی

ارسال نظر