بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
مديرعامل جديد شستا در آيين معارفه خود اظهار کرد:

پیگیری جدی پرونده‌های حقوقی شستا

مديرعامل جديد شستا در آيين معرفه خود گفت: «سوگند ياد مي کنم تک تک پرونده هاي حقوقي اين شرکت را پيگيري کرده و تا رسيدن به نتيجه نهايي آنها را دنبال کنم.»
کد خبر : ۱۸۵۰۱۳
به گزارش بورس نیوز، «محمد رضواني فر» در مراسم معارفه خود و تکريم مدير سابق شستا افزود: از همه ابزارهاي حقوقي و عرفي براي به نتيجه رساندن پرونده هاي حقوقي شستا استفاده خواهيم کرد زيرا نبايد عده‌اي گمان کنند «خوردن پول شستا کار راحتي است و به سهولت مي‌تواند اتفاق بيفتد.»

وي افزود: يکي ديگر از برنامه‌هاي ما کنترل هزينه‌هاست که با توجه به شرايط اقتصادي کشور امري ضروري محسوب مي شود.

رضواني فر ادامه داد: اگر به اين نتيجه برسيم که با فروش دارايي ها و شرکت هاي شستا مي توانيم هزار کيلومتر آزادراه بسازيم که سود آن بيشتر از نگهداري شرکت‌ها باشد به طور قطع اين کار را خواهيم کرد.

رضواني فر با تأکيد بر ضرورت اصلاح ساختار مالي شرکت ها به شکل ويژه ادامه داد: در برخي موارد هزينه هاي مالي شستا نسبت به درآمدهاي ناشي از فروش و سود بيشتر است که اين اعداد و ارقام نشان مي‌دهد ما بايد در صورت هاي مالي خود و همچنين هزينه ها بازنگري داشته باشيم.

وي با تاکيد بر احياي برند شستا به عنوان تراز بنگاه‌داري پشتوانه اي خاطرنشان ساخت: شفاف‌سازي يکي ديگر از برنامه هايي است که در شستا آن را دنبال مي‌کنيم؛ البته شفافيت به معناي اطلاع رساني و يا پاسخگويي به يک مطالبه نيست بلکه شفاف سازي بستري است براي بازدهي بيشتر بنگاه‌ها؛ تلاش داريم از شفاف سازي به افزايش بازدهي اقتصادي شستا دست يابيم.

مديرعامل شستا تاکيد کرد:مديريت بهينه دارايي ها و خروج و ورود همزمان سرمايه يکي ديگر از برنامه هايي است که بايد انجام شود.

رضواني فر تصريح کرد: براي اينکه بتوانيم به سوددهي مناسب برسيم گاهي اوقات لازم است از يک سرمايه گذاري و يا شرکتي خارج شده و در مسير جديد سرمايه‌گذاري گام برداريم.

محمد رضواني‌فر به‌ عنوان مديرعامل جديد شرکت سرمايه‌گذاري تامين اجتماعي (شستا) جانشين مرتضي لطفي در اين سمت شد. رضواني‌فر پيش از اين، مديرعامل شرکت سرمايه‌گذاري دارويي تامين (تي‌پي‌کو) يکي از هلدينگ‌هاي زيرمجموعه شستا بود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر