بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
عداد 123,378,084 حق تقدم استفاده نشده شرکت بیمه آرمان(سهامی عام) در نماد «آرمانح1»،از طریق انجام حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.
کد خبر : ۱۸۵۰۹۷

به گزارش بورس نیوز، تعداد 123,378,084 حق تقدم استفاده نشده شرکت بیمه آرمان(سهامی عام) در نماد «آرمانح1»،از طریق انجام حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش گشایش 30 دقیقه ای، امروز دوشنبه مورخ 1397/09/26 آماده انجام معامله است.

لازم به ذکر است در صورت کشف قیمت پس از انجام حراج ناپیوسته و حذف سفارشات باقیمانده، انجام معاملات در نماد مذکور به صورت حراج پیوسته در دامنه مجاز قیمتی امکانپذیر است.

همچنین در صورت عدم کشف قیمت، بازگشایی مرتبه دوم نماد معاملاتی مذکور پس از حذف سفارشات مجددا اطلاع رسانی می گردد. در این خصوص توجه به موارد ذیل ضروری است: محدودیت حجمی خرید در هر سفارش 50,000 سهم و مهلت پذیره نویسی عمومی تا تاریخ 1397/09/29 می باشد، لذا نماد معاملاتی مذکور «آرمانح1» در پایان روز معاملاتی چهارشنبه مورخ 1397/09/28 متوقف میگردد. کارگزارانی که حق تقدم مذکور را خریداری می‌نمایند، می‌بایست وجه پذیره‌نویسی حق تقدم خریداری شده را همزمان با تسویه وجه معامله حق تقدم به شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نمایند. بدیهی است مسئولیت واریز وجه معامله حق تقدم و همچنین وجه پذیره‌نویسی حق تقدم خریداری شده (ارزش اسمی هر سهم) بر عهده کارگزار مربوطه است. شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، وجوه حق تقدم استفاده نشده را به کارگزار فروشنده پرداخت نموده و کارگزار فروشنده مکلف است وجوه مذکور رابه حساب ناشر واریز نماید.

لازم به یادآوری است با توجه به اینکه سهام مذکور حق تقدم استفاده نشده می باشد، خریداران محترم امکان فروش سهام خریداری شده را تا قبل از ثبت افزایش سرمایه شرکت ندارند. لازم به یاد آوری است با توجه به اینکه سهام مذکور حق تقدم استفاده نشده است، خریداران محترم امکان فروش سهام خریداری شده را تا قبل از ثبت افزایش سرمایه شرکت ندارند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر