بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
معاون منابع انسانی بانک ملی ایران خبر داد:

کارکنان، مزیت رقابتی سازمان‌ها در دنیای جدید

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران با بیان این که امروزه فقط استفاده و معرفی فناوری های نوین نمی تواند مزیت رقابتی سازمان ها تلقی شود، گفت: ارائه آموزش های متناسب با خدمات و محصولات جدید به کارکنان، جانشین پروری، توانمندسازی، استعدادیابی و کارآمدسازی نیروی انسانی، شایسته سالاری و گزینش بهترین نیروها از پارامترهایی است که می تواند سازمان ها را در مقابل رقبا موفق کند.
کد خبر : ۱۸۵۳۱۵
به گزارش بورس نیوز، حبیب الله رشید ارده در نشست هم اندیشی مدیران بانک ملی ایران و شرکت بیمه نوین پیرامون مسائل بخش درمان کارکنان بانک که به میزبانی اداره امور شعب استان مازندران برگزار شد، با تاکید بر این که انتخاب بهترین نیروها برای تصدی مشاغل، هم در فرد منتخب و هم در افراد زیرمجموعه، انگیزه ایجاد می کند، ادامه داد: در کنار همه این مسائل، توجه به امور معیشتی و رفاه و درمان کارکنان در سازمان نیز باید سرلوحه امور باشد.

به گفته وی، بانک ملی ایران در همین راستا تلاش کرد روشی برای تامین هزینه های درمانی کارکنان در قالب بیمه تکمیلی را با همکاری شرکت بیمه نوین پیاده سازی و اجرا کند.

رشید ارده همچنین همکاری همه کارکنان برای کمک به سودآوری سازمان را خواستار شد و خاطرنشان کرد: هر یک از کارکنان، عضوی از کل سازمان است و عملکرد او مانند حلقه ای از یک زنجیره بزرگ است که می تواند در سود نهایی موثر باشد.

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران تاکید کرد: بانک یک موسسه انتفاعی و اقتصادی است، بنابراین ارائه بهترین خدمات به آحاد جامعه و سوددهی هدف نهایی آن است و در این زمینه همه کارکنان باید همکاری لازم را با مدیریت سازمان داشته باشند.

مدیرعامل شرکت بیمه نوین نیز در این نشست از بانک ملی ایران به عنوان قدیمی ترین سازمان اقتصادی کشور نام برد و انعقاد قرارداد با این بانک را یک افتخار برای این شرکت عنوان کرد.

 حسین کریم خان زند با تشریح فعالیت ها و برنامه ریزی های صورت گرفته برای خدمت رسانی ‏مطلوب و خاص به کارکنان بانک ملی ایران، عزم و همت بیمه نوین برای انجام هرچه بهتر تعهدات و ایجاد رضایت ‏حداکثری در کارکنان بانک را مورد تاکید قرار داد.

در بخش دیگری از این نشست، لطیفی رئیس اداره کل رفاه و درمان، اسلامیان رئیس اداره امور شعب استان البرز، بهکار مرام رئیس اداره امور شعب استان سمنان، امیری رئیس اداره امور شعب استان گیلان و رشیدی رئیس اداره امور شعب استان مازندران و مدنی معاون اداره امور شعب استان قزوین بانک ملی ایران در کنار کارشناسان رفاه و درمان استان ها، مدیران استانی شرکت بیمه نوین و شرکت کارگزارتوسعه فرهنگ بیمه،ضمن بیان مسائل و دیدگاه های خود، پیشنهادهایی برای انجام بهتر امور ‏ارائه دادند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر