بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
به منظور ارج نهادن به اعتماد مشتریان؛

طرح "همراز" باشگاه مشتریان بانک سینا آغاز شد

بانک سینا به منظور ارج نهادن به اعتماد مشتریان و ترغیب به استفاده از همراه بانک سینا، طرح همراز را با جوایز ارزنده اجرایی کرد.
کد خبر : ۱۸۵۳۶۹
به گزارش بورس نیوز، در این طرح که به مدت سه ماه از اول دی ماه تا پایان اسفندماه سال جاری اجرا خواهد شد، به کاربران فعال همراه بانک سینا که در طول اجرای طرح اقدام به انجام تراکنش های بانکی از این درگاه  نمایند و موفق به کسب حداقل 300 امتیاز در باشگاه مشتریان بانک سینا شوند جوایز ارزنده ای به قید قرعه اعطا خواهد کرد.

در این طرح که با امکانات و قابلیت های باشگاه مشتریان بانک سینا اجرایی و برگزار خواهد شد، به مشتریانی که اقدام به نصب نرم افزار همراه بانک سینا و ورود به این سامانه کنند 50 امتیاز هدیه تعلق خواهد گرفت و متناسب با فعالیت کاربران در این بستر و انجام تراکنش های مختلف با کارت بانکی سینا، امتیازهای ویژه ای در باشگاه مشتریان به میزان 2 برابر امتیاز سایر درگاههای پرداخت الکترونیک بانک به آنها تعلق گرفته و مشتریان می توانند با افزایش تعداد تراکنش ها و صعود در نردبان امتیازها در باشگاه، شانس برنده شدن خود را افزایش دهند.

همچنین در این طرح به ازای هر قسط 1.000.000 ریالی پرداختی مربوط به خود یا دیگران در همراه بانک 2 امتیاز ویژه تعلق خواهد گرفت.

جوایز طرح شامل هدایای غیر نقدی و بسته های متنوع خرید و استفاده از خدمات ویژه گردشگری در قالب ده ها هدیه 20 میلیون ریالی، 10میلیون ریالی و 5 میلیون ریالی خواهد بود.

مشتریان می توانند به منظور عضویت در باشگاه مشتریان بانک سینا یا اطلاع از امتیازهای کسب شده، از طریق نشانی اینترنتی https://club.esinabank.com/Home/Index یا https://www.sinabank.ir اقدام کنند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در نیمه نخست سال اتفاق افتاد؛

رشد 61.3 درصدی وصول مطالبات بانک سینا

طی احکام جداگانه‌ای صورت گرفت؛

انتصابات جدید در بانک ایران زمین

معاونت تحقيقات و فناوري شركت توزيع نيروي برق اهواز خبر داد:

برگزاری جلسه مشترک مديران برق اهواز

بر اساس بخشنامه جدید بانک مرکزی صورت می‌گیرد؛

پایان پرداخت سود روزشمار به سپرده‌های کوتاه‌مدت

ارسال نظر