بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
مدیرمالی آبسال در گفت و گو با بورس نیوز مطرح کرد:

قیمت محصولات عاملی برای افزایش درآمدهای لابسا

مدیرمالی آبسال گفت: در سال جاری میزان فروش شرکت با کاهش مواجه شده اما درآمد شرکت به دلیل افزایش قیمت محصولات، افزایش یافته است.
کد خبر : ۱۸۵۴۳۲

به گزارش بورس نیوز، براساس گزارش‌های 1 ماهه منتهی به 30/09/97، شرکت آبسال درآمدزایی 1,158,754 میلیون ریالی را تجربه کرده که این عدد نشان‌دهنده رشد 12 درصدی درآمد این شرکت نسبت به سال قبل خواهد بود که با توجه به اعمال تحریم‌ها و مشکلات مربوط به تامین قطعات و مواد مورد نیاز جهت ساخت محصولات این امر کمی تعجب‌برانگیز به‌نظر می‌رسد.

در این خصوص سپیده صوفیانی مدیرمالی شرکت آبسال به بورس‌نیوز گفت: در سال جاری میزان فروش شرکت با کاهش مواجه شده اما درآمد شرکت به دلیل افزایش قیمت محصولات، افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در مقابل هزینه‌های شرکت نیز افزایش یافته است،افزود: به دلیل افزایش بهای تمام شده محصولات قیمت آن‌ها نیز با افزایش مواجه شده است.

مدیرمالی شرکت آبسال در پاسخ به این سوال که آیا اعمال تحریم‌ها در میزان تولید شرکت موثر بوده است، گفت: به دلیل اعمال تحریم‌ها، قوانین داخلی و مشکلات مربوط به خرید ارز تولید مواد اولیه محصولات نیز با مشکل مواجه شده که به تبع آن میزان تولید شرکت نیز نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

 وی ادامه داد: به تبع تغییر روزانه قوانین، هزینه‌ها و مشکلات مربوط به خرید ارز نیز بیشتر می‌شوند.

صوفیانی در خصوص طرح‌های توسعه‌ای لابسا نیز تصریح کرد: پس از 6 ماهه اول سال تاکنون دو محصول جدید تولید شده که این امر در میزان تولید این شرکت موثر نخواهد بود زیرا صرفا تکنولوژی محصولات با تغییر مواجه شده است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر