بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
با هدف تولید پایدار سوخت زمستانی انجام شد؛

پایش منطقه عملیاتی پارسیان

مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از نواحی عملیاتی منطقه پارسیان، وضع تولید و تامین پایدار سوخت زمستانی را بررسی کرد.
کد خبر : ۱۸۵۵۳۳

به گزارش بورس نیوز، حمید ایزدی، مدیرعامل این شرکت در بازدید از نواحی عملیاتی منطقه پارسیان، وضع تولید و تامین پایدار سوخت زمستانی را بررسی کرد.

در روز نخست این بازدید، شرایط تولید و انتقال گاز در مرکز تفکیک خیرگو و میدان گازی شانول مشاهده و مسائل مربوط به تولید و شرایط شغلی و معیشتی کارکنان این ناحیه ارزیابی شد.

در روز دوم این بازدید، شرایط تولید و انتقال گاز از مرکز جمعآوری و انتقال گاز شماره ۱ و ۲، دکلهای مخابراتی، انبار کالا، خطوط لوله، کارگاه مرکزی تعمیرات، اچاسیی، کمپ اداری رفاهی تابناک و کمپ اداری رفاهی لامرد، بررسی شد.

کارکنان ناحیه عملیاتی تابناک در نشستی مسائل و چالش‌های عملیاتی و پرسنلی خود را مطرح و برای رفع آنها راهکارهایی ارائه کردند.

ایزدی، در این بازدید بر رعایت سلسله مراتب اداری، تمرکز بر حرفهایگرایی در کار، حفظ یکپارچگی سازمانی، اخلاق‌مداری، مصرف بهینه با حفظ کیفیت خدمات ارائه شده به کارکنان و... با هدف انجام تعمیرات اساسی تجهیزات در شرایط ایمن و زودتر از موعد مقرر تاکید کرد.

منطقه عملیاتی پارسیان یکی از بزرگترین مناطق پنجگانه عملیاتی تابع شرکت بهرهبرداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است که بخش عظیمی از سوخت گازی کشور را تأمین میکند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی

بهره برداری از نیروگاه ۴۴ کیلواتی خورشیدی سروستان و سعادت آباد

نسبت به دوره مشابه در سال مالی گذشته؛

سود خالص گروه گسترش نفت و گاز پارسیان بدون تغییر ماند

ارسال نظر