بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم امروز نیم‌نگاهی دارد به انگشت‌نما شدن خودروسازان به دلیل گرانفروشی تا داد بر سرکارگر به‌جای افزایش قدرت چانه‌زنی.
کد خبر : ۱۸۵۶۲۲
به گزارش بورس‌نیوز، داغی بر دل بازار مانده به وسعت 9سال تبعیض که بنگاه‌های تولیدی با خون‌ودل طعم آن را چشیدند؛ داغی که به‌عنوان یک فراقانون با نیتی خیر آمد و اما تیره‌دلان برای این قانون نیز تفسیر ساختند و آن را به بیراهه کشاندند.

خصوصی‌سازی که بیشتر شبیه به ابر رویا بوده امروز تبدیل به خصولتی‌سازی و آقازاده‌سازی تبدیل شده و نهایت آن فرار به کشورهایی همچون کانادا، انگلیس و آلمان شده و دقیقا آقایان می‌دانند که پناه بردن در کدام کشورها به نفع بوده و آن کشور این افراد را عودت نمی‌دهد.

طبق خبر راه‌پله‌ای از وزارت‌اقتصاد و حول‌ شهرک‌غرب خبر رسیده که برخی از مدیران این سازمان به‌واسطه تفسیرهای مختلف زیر ذره‌بین قرار گرفته‌اند زیرا بوی سوء مدیریت ها در برخی شرکت‌ها بیش از حد بالا زده و قشر کارگر را در خود گرفتار کرده است.

دود مدیریتی که از جاده مخصوص به وضوح مشاهده می‌شود، وضعیت بسیار پیچیده و بغرنج خودروساز گران‌فروشی را انگشت نما می‌کند که این روزها با پلیس سازگاری نداشته و به جاده خاکی زده است زیرا خودروهای این خودروساز، حتی پلاک نمی‌شود و حال‌واحوال خریدار پیش‌خرید کرده این خودروساز، توانایی ترخیص خودرو را ندارد، ناگفته نماند که خودرو در نمایندگی آماده است و تنها یک مشکل مدیریتی است، نگران نباشید.

داد بر سرکارگر به‌جای افزایش قدرت چانه‌زنی

صادرات، دل سنگ را آب می‌کند اما وقتی کم‌فروشی از نوع صادراتی باشد واقعا جایی برای استغفار هم باقی نمی‌گذارد؛ مگر می‌شود متانولی را صادر کرد که نرخ آن در مقایسه با نرخ جهانی پایین‌تر باشد اما خریدار چوب حراج را کماکان بر تولیدکننده ایرانی نگاه دارد، دوستان عزیز باید قدری قدرت چانه‌زنی خود را بالا ببرید زیرا چشم سهامدار، کارگر و غیره به قدرت شماست و نباید جلوی بیگانه سرخم کرده و داد خود را بر سر کارگر بزنید.

قل دوم خواهر فولادساز درحالی محصولاتی همچون تیرآهن و میلگرد خود را بیشتر فروخته که در مقابل شمش فولاد نیز با افت سنگین فروش مواجه شده است بنابراین این خواهر توانسته با تیرآهن و میلگرد ستون خود را سرپا نگاه دارد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رییس سازمان صمت استان فارس گفت:

سنگ معدن مرمریت کرم رنگ بسیار مرغوب در فارس

با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس؛

تعرفه آب بازنگری می‌شود

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان خبر داد:

بومی‌سازی اقلام مصرفی و نسوز در واحد فولادسازی شرکت فولاد هرمزگان

ارسال نظر