بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
زمانی که صوراسرافیل بر شیپور خود بدمد، ابتدا سرمایه خبردار شده و سپس شاید ترکش آن به شهری رکود زده نوازشی داشته باشد.
کد خبر : ۱۸۵۷۰۶
به گزارش بورس نیوز، صدای بلند شیپوری که دمیده شده تمام راه‌پله‌های باب‌همایون را خبردار کرد که سه تفنگدار روبه‌روی یکدیگر باید برای صندلی چرمی ملاصدرا رقابت کنند.

دقیقا خبر هفته گذشته بورس‌نیوز تایید شد، مثلث قدرت از طرف «نماینده آذری‌های بازار، نماینده رئیس سابق و البته معاون وزیر جدید» راس مثلث را تشکیل داده که گویا برنامه‌های خاصی را پیگیری می‌کنند.

بنابراین شاید همراه با بارش برف زمستانی در ملاصدرا، یکی از سه تفنگدار بتواند بر صندلی چرمی جلوس کند.

البته نباید فراموش کرد که مجلسی بورس‌باز نیز کماکان دست از تلاش برنداشته و دنبال دیکته گزینه خود بر وزیر است.

حکایت کوره‌های سفید

هنوز کوره‌های آلومینیوم خنک نشده که باردیگر خصوصی‌سازی ورق برگرداند و رئیس سابق المهدی توانست مسند خویش را پس بگیرد و با معاونان بر این کارخانه وارد شود.

نکته جالب آنجاست که تلاش فراوانی برای بازگرداندن این کارخانه انجام شد اما چرا زمانی که دم از خصوصی‌سازی زده می‌شود، برای پس گرفتن شال کمر محکم می‌کنیم.
خصوصی‌ها پاسخگو باشند.

دروغی منتهی به اوین

وقتی دروغ و کلک در کلامی باب شده و بر زبانی منعقد می‌شود، طبیعتا پس از تکرار و تکرار، برای خود گوینده نیز عادی شده و آن سخن تبدیل به دروغی راست می‌شود؛ خصوصی‌سازی بنگاه‌ها آنقدر با تملق گویی و حباب سازی روسای مخفی شدن در زیرمیزها باد شده که دیگر نیازی به سوزن ندارد زیرا این حباب کاملا حکایت دارد از سر درون، البته سٌری که تنها پوچ و تهی را به نمایش گذاشته است.

بودجه‌ای که نفت را بر شاخص ندید

گره زدن نفت و شاخص بورس، تنها گرفتاری را تشدید کرد، دولت تمایل به فروش نفت در بورس‌انرژی دارد اما آمادگی آن در اقتصادسیاسی نیست اما نباید قضاوت کرد زیرا جایگاه آن را نداریم اما امیدواریم که بودجه خط مشی صحیحی به بازارهای سرمایه‌ای کشور داشته باشد که امروز عرضه طلای سیاه را زیر چتر خود قرار داده است.

از سوی دیگر گفته می شود که از این بودجه انتظار ضدرکود نباید داشت اما همانطور که بتواند از رشد رکورد جلوگیری کند، کلاهی تا ثریا به بالا بی‌اندازیم.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت:

نوپا بودن عرضه نفت در بورس انرژی کشور

وزیر انرژی و معادن الجزایر:

افزایش قیمت نفت تا ماه آوریل

چشم‌انداز آینده غول‌های نفتی؛

تضعیف اوپک، هدف مصرف‌کنندگان بزرگ است

ارسال نظر