بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به نیازهای کاذب بازار که شبیه بازی شده و تسعیر ارز و سکوتی دوباره در بازارسرمایه.
کد خبر : ۱۸۵۸۴۸
قاچاقچی برنج در رویای پُستی گلوگیر/ بوی گندیدن نمک، بلند شد

به گزارش بورس‌نیوز، «ن والقلم وما یسطرون» ابتدا خداروشکر می‌کنیم که شنیده‌های ما از راه‌پله سازمان‌های مختلف دُرست در می‌آید چراکه بدون تحریف سعی می‌کنیم تلنگری به هوش سرمایه در راستای اقتصاد ملی داشته باشیم و باید عرض کنیم که این قلم با هر فشار و قهوه‌ای از سوی مشاوران دوستان فروختنی نیست، حتی کد سهامی هم وجود ندارد که دنبال مال دنیا باشیم.

صدای بورس‌نیوز شنیده شد
در راستای خبرهای راه‌پله‌ای که هر روز راس ساعت پنج‌ونیم منتشر می‌شود گویا احمدتوکلی نیز از تریبون شفافیت و عدالت داد خود را بلند کرد که ای بابا، در سازمان خصوصی چه خبر است، عریضه‌ای به سمت باب‌همایون فرستاده برای  خلع ید فوری علیمحمدی از مالکیت مجتمع آلومینیوم المهدی و هرمزال ، عزل پوری حسینی رئیس فعلی سازمان خصوصی سازی و حمایت از اعلام جرم دیده بان علیه وی شد.
ابتدا باید گفت که دکتر جان مصاحبه نکن، بیش از یک‌ماه است که پرچم دست گرفته‌ایم برای این مطالب، پیگیر کننده‌ای نیست.

نیازهای کاذب در بازار
امروز حواشی بازار باردیگر شاهد یک موضوع و بازی بود، در اقتصادی که درگیر حفظ پول بوده و توانایی تنظیم دخل و خرج در بازارهای سرمایه‌ای را ندارد، کلی هزینه، جشنواره و قرتی بازی برای امری پوچ! این بازی‌ها که بیشتر از جیب یک شبه‌خبرنگار به قول خود، اقتصادخوانده بیرون می‌آید تنها یک توهم در حد کتاب‌های آدام اسمیتی است که «ثروت و ملل» را نوشته است، پیشنهاد می‌کنیم که کتاب «اخلاق در اقتصاد» را هم بخوان این تهدید کننده!!!

قاچاقی برنج در سازمانی معروف، واویلا!
گویا بوی «نایی» که حاصل برنج‌های قاچاق در سازمان بهزیستی بوده امروز می‌خواهد از سازمان دیگری بیرون بزند، دوستان عزیز این صندلی که برایش شیرجه زده‌اید، پرونده‌های باز فراوانی دارد.
نماینده‌ای از دیار بهارستان نشینان نیز گفته که مدیر قبلی این سازمان خودش خریدار بوده و ما خبر نداشتیم، حالا ما که از وضعیت شما خبر داریم اما خداوکیلی مدیر فعلی که سازمانی را ترکانده همانند وزرا جابه‌جا نکنیم.


تسعیر ارز و سکوتی دوباره
ماه‌هاست درباره نرخ تسعیر ارز بانک‌ها بحثها و شایعاتی مطرح می‌شود، بانک پارسیان در گزارش 6ماهه با نرخ نیما عملیات تسعیر را انجام داد . 
بانک صادرات نیز با نامه امروز به تسعیر ارز با نرخ بازار آزاد صحه گذاشت ، بانک پاسارگاد نیز گزارش سال مالی قبل را با نرخ نیما بست تائید هم شد . در بودجه 98ارائه شده به مجلس نیز دولت نرخ تسعیر ارز نیمایی را تائید کرد اما بانک ملت همچنان از تعیین تکلیف این مبحث مالی مهم سر بار می زند .
سوال ما از سازمان بورس این است چرا در این مساله مهم ورود نمی کنید مگر شما به اسم حمایت از سهامدار سال 95بابت آن ذخائر کذایی ماه‌ها نماد را متوقف نکردید چرا الان برای این ظلم ورود نمی کنید آقایان مسئول شما وجدانا، اخلاقا، شرافتا در قبال سهامداران مسئولید اگر دو سال قبل به اسم احقاق حق و شفاف سازی درباره ذخائر نماد را متوقف کردید که منجر به زیان سنگین سهامداران شد امروز نیز باید بابت سود تسعیر ارز که اظهر من الشمس است اقدام کنید حتی اگر نیاز باشد نماد را متوقف کنید و بعد از تعیین تکلیف این قضیه سهم را بازکنید.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت رخ داد:

رونمایی از 2 محصول جدید توسط بانک پارسیان

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی تشریح کرد؛

تاثیر واگذاری سهام دولت به بخش خصوصی واقعی

در قالب سپرده کوتاه‌مدت طرح ٦٧ صورت می‌گیرد؛

وام ۶درصدی ۱۷هزار نفر از بانک صادرات

ارسال نظر