بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به دلیل افت میزان صادرات آذر ماه نسبت به آبان و ثاژن و طلب 2ساله آن.
کد خبر : ۱۸۵۹۹۴
دایره صبر به کوچکی جایگاه‌‌ها/ حیات خودروسازان با سخره گرفتن صنعت!
به گزارش بورس‌نیوز، دیروز در نظرسنجی اعلام شد که شاپور محمدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به زودی ساختمان ملاصدرا را ترک می‌کند و بورس‌نیوز به احترام سهامداران، نظر فعالان کف بازار یا به قولی عوام‌های بازار را جویا شد. اما گویا این نظرسنجی کارد بر استخوان که نه، نمک بر زخمی پاچیده شد که فریاد آی مردم و ما خوبیم به آسمان رفت.

گاهی خوب است که نظرسنجی افرادی که در دایره کاری خودمان نیستند و برایمان میرزانویسی نمی‌کنند را دید.

ارز جان، کجایی که صادرات رفت!

وقتی امکان نقل‌و‌انتقال پول برای صادرکننده دشوار شود باید هم میزان صادرات آذر ماه نسبت به آبان ۵۶ درصد افت کند!

صادرات به عراق از یک میلیارد و ۲۷ میلیون دلار در آبان، به ۱۷۳ میلیون دلار  ؛ صادرات به امارات از ۴۵۵ میلیون دلار در آبان، به ۴۲ میلیون دلار؛ صادرات به افغانستان هم از ۳۷۲ میلیون دلار درآبان ماه به ۹۳ میلیون دلار در آذر ماه رسیده است اما نکته جالب آنجاست که باردیگر شمشیر به روی خصوصی‌ها کشیده شد که این افراد پول ارز نمی‌آورند اما «یک سوزن به خود زنید و یک جوالدوز به دیگران».
خصولتی‌ها که آخرتِ مالیات و ارز دولتی عدم ورود به نیما و سنا درآورده‌اند؛ لطفا مانع کسب، خصوصی‌ها نشوید. 

درخواستی به بزرگی ...

یکی از فعالان قطعه‌سازی خواستار ۳۰ هزار میلیارد تومان وام جهت احیای صنعت قطعه و خودروسازی شد، به قول گزارشگر معروف باید گفت "ای وای خدای من ، خدای عشق تویی" انقدر پول در خودروسازی‌ها مفقود شده که این حجم از پول برای آنها هیچ شده. عرض ارادت داریم به قطعه‌سازان، خیلی خوبید، پدال‌گازتون پرفشار ایشالا لنت ترمزتون خراب.

لازم به ذکر است که یکی دیگر از خودرویی‌های خصوصی اعلام کرد خریداران هاوال در صورت تمایل می توانند نسبت به استرداد وجوه با محاسبه سود مطابق ضوابط اقدام کنند.

ثاژن و طلب 2ساله

سهامداران ثاژن هنوز سود سال مالی پایان شهریورماه ۹۶ را تحویل نگرفته و شرکت نیز جوابی نمی‌دهد و در قبال سوالات سهامدار بیشتر به سمت دعوا و چوب‌کشی گام برمی‌دارند تا پاسخگویی اما روی کدال آورده شده که سهام تا ۱۵ آبان پرداخت می‌شود که این انتظار تا امروز ادامه دارد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فعالان اقتصادی پیش بینی کردند؛

تاثیر بخشنامه های متعدد بر میزان صادرات

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:

کیفیت فرغون بهتر از پراید

ارسال نظر