بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
در نشست مشترک مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت و گاز اروندان، زمینه‎های همکاری متقابل بررسی شد.
کد خبر : ۱۸۶۱۵۹

زمینههای همکاری مشترک نفت و گاز اروندان و مدیریت اکتشاف بررسی شد

زمینههای همکاری مشترک مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت و گاز اروندان با هدف همکاری در پروژه‌های عملیاتی و تبادل اطلاعات علمی و فنی بررسی شد.

به گزارش بورس نیوز، در نشست مشترک مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت و گاز اروندان، زمینههای همکاری متقابل بررسی شد.

همکاری در طراحی چاه و مراحل حفاری با اهداف مشترک اکتشافی - تولیدی، آمادگی مدیریت اکتشاف برای تحدید، توصیف و برطرف کردن ابهامهای میدان‌های در حال تولید شرکت نفت و گاز اروندان، برنامه‌ریزی برای تحویل چاه‌های اکتشافی و تکمیل آنها به عنوان چاه تولیدی و تبادل اطلاعات اکتشافی و تولیدی در پروژه‌های در حال اجرا از جمله محورهای بررسی شده در این نشست بود.

بر این اساس، مدیریت اکتشاف از سال ۹۵ تاکنون همکاری و گسترش همکاری‌های علمی، فنی و عملیاتی با شرکت‌های بهره‌برداری و تولیدی را در دستور کار خود قرار داده و به این منظور تفاهمنامه‌هایی نیز با شرکت‌های تولیدی، توسعه‌ای و علمی مانند پژوهشگاه صنعت نفت، فلات قاره، نفت مرکزی و ... امضا شده است و موقعیت‌های چشمگیری نیز در کاهش هزینه‌ها، تسهیل امور و هماهنگی بیشتر در پروژه‌ها و هم‌افزایی علمی- فنی و افزایش بازدهی کارها نصیب طرفین و صنعت نفت کشور شده است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:

صنعت نفت یکی از عوامل توسعه اقتصادی کشور

در پی استفاده از توانمندی های داخلی؛

خودکفایی و خوداتکایی صنعت نفت

از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران؛

انتصاب در شرکت ملی نفت ایران

ارسال نظر