بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
معاون سازمان خصوصی‌‌سازی خبر داد:

13میلیون روستایی و عشایر مشمول دریافت سود سهام عدالت

معاون برنامه‌ریزی، توسعه و منابع انسانی سازمان خصوصی‌‌سازی گفت: ۱۳ میلیون روستایی و عشایر مشمول دریافت این سود می‌شوند و مجموع واریزی به حساب آنها یک هزار و یکصدمیلیارد تومان است.
کد خبر : ۱۸۶۱۶۰

به گزارش بورس نیوز، داود خانی اظهار کرد: ۱۳ میلیون روستایی و عشایر مشمول دریافت این سود می‌شوند و مجموع واریزی به حساب آنها یک هزار و یکصدمیلیارد تومان است.

به گفته وی، در مرحله نخست حدود پنج میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از افراد زیر پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی به تدریج سود سهام عدالت خود را دریافت کردند که ارزش این میزان سود حدود ۸۵۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

خانی اضافه کرد: روستاییان و عشایر سراسر کشور که مشمول دریافت سهام عدالت می‌شوند در صورتی دریافت نکردن سود عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ شرکت‌های سرمایه‌پذیر، این مبلغ را به همراه سود عملکرد سال مالی ۱۳۹۶ به طور یکجا می‌گیرند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه و منابع انسانی سازمان خصوصی‌‌سازی گفت: واریز سود سهام عدالت روستاییان و عشایر مطابق با سود دریافتی از شرکت‌های سرمایه‌پذیر با اولویت بانک‌هایی مانند ملی، صادرات، کشاورزی و پست بانک انجام می‌شود که شعبه‌های بیشتری در روستاها دارند.

وی افزود: سود سهام عدالت دیگر مشمولان سهام عدالت از جمله کارگران فصلی و ساختمانی نیز به صورت تدریجی تا پایان سال به حساب آنان واریز می‌شود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس سازمان خصوصی سازی مطرح کرد:

انتقال مدیریت از دولت به بخش خصوصی

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت:

ادامه داشتن واریز سود سهام عدالت

ارسال نظر