بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متأسفانه بعد از گذشت چندین دهه، هنوز کشور دارای استراتژی درست در حوزه ساخت مسکن نیست و این مسئله موجب اجرای سیاست‌های متفاوت دراین بخش شده است.
کد خبر : ۱۸۶۳۰۹

به گزارش بورس نیوز، حمید بنایی با انتقاد از عدم تعیین تکلیف طرح جامع مسکن توسط دولت و مجلس، اظهار کرد: متأسفانه بعد از گذشت چندین دهه، هنوز کشور دارای استراتژی درست در حوزه ساخت مسکن نیست و این مسئله موجب اجرای سیاست‌های متفاوت دراین بخش شده است.

نماینده مردم گناباد و بجستان در خانه ملت ادامه داد: خوشبختانه راه کارهای قابل قبولی در برنامه ششم توسعه برای تولید مسکن و ایجاد رونق اقتصادی در این بخش دیده شده، اما تاکنون هیچ یک از موضوعات مطروحه به صورت درست عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اصلی وزارت راه و شهرسازی در شرایط کنونی تکمیل پروژه مسکن مهر است، البته بر اساس گزارش قائم مقام وزیر راه، پروژه مسکن مهر تا مهر ماه سال آینده به اتمام می‌رسد.

بنایی افزود: با توجه به نوع عملکرد و سیاست‌گذاری مسئولان حوزه مسکن، من بعید می‌دانم که مسکن مهر طبق وعده آن‌ها تا مهر ماه سال 98 به اتمام برسد، زیرا مشکلات مسکن مهر تنها معطوف به عملیات اجرایی و تکمیل ساختمان نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: امروز در سطح کشور از جمله شهر گناباد هنوز بسیاری از متقاضیان مسکن مهر مشکلاتی با تعاونی‌ها دارند و کسی پاسخگوی مردم در این حوزه و پول‌های پرداخت شده نیست، همچنین در برخی از پروژه‌ها، پیمانکار کار را رها کرده و دادگاهی شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از موانع اصلی تکمیل مسکن مهر در کشور، مسئله اعتبارات است، از این رو اگر بودجه کافی برای تکمیل بخش‌های باقی مانده و توسعه زیرساخت‌ها پرداخت نشود، نمی‌توان به تعیین تکلیف مسکن مهر امید داشت.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر