بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
در هفته منتهی به ۲۰ دی ماه، ۴۰۳ هزار و ۶۶۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد داد و ستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد ۴۶ و ۲۶ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.
کد خبر : ۱۸۶۴۷۵
به گزارش بورس نیوز، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۹۴ هزار و ۳۱۹  تن انواع کالا به ارزش ۷ هزار و ۶۴۴ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار ۱۸۸ هزار و ۴۱۰ تن فولاد، ۲ هزار و ۲۸۰ تن مس، ۳ هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم، یک کیلوگرم شمش طلا، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۰۶ هزار و ۶۰۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸هزار میلیارد ریال به فروش رسید.در این تالار ۷۷ هزار و ۷۲۵ تن وکیوم باتوم، ۵۲ هزار و ۴۹۷ تن قیر، ۴۷ هزار و ۹۶۰ تن مواد پلیمری، ۲۲ هزار و ۱۰۸ تن مواد شیمیایی، ۶ هزار و ۳۷۰ تن گوگرد، ۱۴۰ تن آرگون و۲۵۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۲ هزار و ۲۹۴ تن ذرت دانه ای در قالب گواهی سپرده کالایی بود.

همچنین ۴۴۲ تن کالا به ارزش ۴۸ میلیون ریال در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
متنوع‌ترین بازار کالایی کشور چه محصولاتی دارد

بورس کالا محلی برای شفافیت معامله ۱۸۴ قلم کالای اساسی

مروری بر مهم‌ترین رویدادهای تالار نقره‌ای؛

یک هفته با بورس کالا

رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی استان تهران خبر داد:

سیمان نیازمند عرضه های شفاف در بورس کالا

ارسال نظر