بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
گزارش یکساله شرکت شهد؛

رشد 55 درصدی سود انباشته «قشهد»

شرکت شهد صورت‌های مالی یکساله منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ اعلام کرد. این شرکت با سرمایه ۲۰۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، سود عملیاتی را با رشد ۱۸ درصدی نسبت به سال مالی ۱۳۹۶، مبلغ ۲۹۰ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال و سود انباشته را با رشد ۵۵ درصدی مبلغ ۳۰۹ میلیارد و ۳۱۹ میلیون ریال اعلام کرد.
کد خبر : ۱۸۶۵۳۴

به گزارش بورس نیوز، شرکت شهد صورت‌های مالی یکساله منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ اعلام کرد. این شرکت با سرمایه ۲۰۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، سود عملیاتی را با رشد ۱۸ درصدی نسبت به سال مالی ۱۳۹۶، مبلغ ۲۹۰ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال و سود انباشته را با رشد ۵۵ درصدی مبلغ ۳۰۹ میلیارد و ۳۱۹ میلیون ریال اعلام کرد.

«قشهد» سود هر سهم را برای سال مالی جاری با افزایش ۱۳ درصدی مبلغ یک هزار و ۵۶ ریال اعلام کرد که براساس گزارش منتشر شده، هیات مدیره تصمیم دارد در مجمع سالانه پیشنهاد توزیع ۳۹ درصدی سود را به سهامداران ارایه دهد.

براساس برآورد شرکت از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه، نرخ فروش محصولات با توجه به نرخ مصوب شکر به ازای هر کیلوگرم ۳۰هزار ریال است که توسط سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان اعلام شده و سایر محصولات فرعی براساس نرخ بازار و تصویب هیات مدیره شرکت است.

همچنین نرخ خرید مواد اولیه (چغندر) نیز به ازای هر تن ۲ میلیون و ۷۱۲ هزار ریال بر مبنای عیار ۱۶ به علاوه ۴۱۰ هزار ریال به عنوان کرایه حمل براساس مصوبه وزارت جهاد کشاورزی انجام می شود.

این شرکت با توجه به برآوردی که از تغییرات عوامل بهای تمام شده داشته است اعلام کرد، عوامل بهای تمام شده شامل حقوق و دستمزد و سربار براساس افزایش ۲۰ درصد نسبت به سال مالی قبل درنظر گرفته شده است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در اولین ماه زمستان صورت گرفت؛

سود سهام «واتی»بیش از 10 هزارمیلیارد ریال

نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته حسابرسی شد؛

کسب سود خالص ایران ترانسفو

نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته رخ داد:

کسب سود خالص شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق

ارسال نظر