بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
تراز درآمد بانک‎ها در بخش سود سپرده‌ها و سود تسهیلات اهمیت فراوانی داشته چراکه در بین 20 بانک حاضر در بورس اوراق بهادار تهران، نیمی از بانک‌ها سود بیشتری از تسهیلات دریافت می‌کنند و سود سپرده‎ها ارقامی کمتر به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۱۸۶۶۵۰

بر اساس بررسی‎های واحد سنجش و راه‎حل‎های رفتاری در بازار (آبسیم) بورس نیوز، 20 بانک و موسسه اعتباری حاضر در بازار سهام، بر مبنای آخرین گزارش ارائه شده، بالغ بر 846 هزار میلیارد ريال سود تسهیلات دریافت کرده‎اند و در مقابل، 896 هزار میلیارد ريال سود سپرده پرداخت نموده‎اند.

تا پایان آذر ماه سال جاری، به ترتیب، «وبملت»، «وآیند» و «وتجارت» بیشترین مبلغ سود تسهیلات را در کارنامه خود ثبت کرده‎اند. بیشترین پرداخت بابت سود سپرده از آن «وبملت»، «وآیند» و «وبصادر» است.

برآیند سود تسهیلات اعطایی به سود سپرده در «وبملت» بیش از 33 هزار میلیارد ريال است که در رتبه اول نشانده است. «وسینا»، «وپست» و «وخاور» در زمره بانک‎هایی هستند که برآیند مثبت دارند.

«وبصادر» در 9 ماهه منتهی به آذر ماه، بیش از 23 هزار میلیارد ريال برآیند منفی از سود تسهیلات و سود سپرده‎‏ها دارد و در انتهای لیست نشسته است.

برآیند سود تسهیلات به سود سپرده بانک‎ها / از «وبملت» تا «وسینا» در برآیندی مثبت

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بررسی وضعیت بانک ملت در دوره 9 ماهه نشان می‌دهد؛

خبری از سود تسعیر نیست/ شناسایی سود 97 ریالی در 9 ماهه

بررسی وضعیت بانک ملت در دوره 9 ماهه نشان می‌دهد؛

خبری از سود تسعیر نیست/ شناسایی سود 97 ریالی در 9 ماهه

ارسال نظر