بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مدیرعامل مخابرات ایران خبر داد:

کابل‌کشی رایگان فیبر نوری منازل مسکونی

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه یک و نیم میلیون پورت فیبرنوری منازل تاکنون ایجاد شده است گفت: پس از درخواست افراد برای فیبر نوری به صورت رایگان این کابل کشی انجام خواهد شد.
کد خبر : ۱۸۷۰۷۷
به گزارش بورس نیوز، سید مجید صدری روز دوشنبه در نشست خبری و ارتباط ویدئو کنفرانس با استان ها افزود: علاوه بر این، سعی کردیم تعرفه های فیبرنوری و ADSL یکی باشد.

وی اظهار داشت: به سازمان نظام صنفی رایانه ای نیز اعلام کردیم که برای ارائه فیبر نوری به دفاتر آمادگی لازم را داریم.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: تعرفه‌ای که پیش از این برای ارائه سرویس‌های فیبرنوری داشتیم، باعث می‌شد مشترکان رغبتی به استفاده از خدمات این حوزه نداشته باشند.

وی عنوان کرد: هزینه‌های کابل‌کشی منازل از 300 هزار تومان به بالا و قیمت مودم هم مزید بر این علت شده بود که مشترکان جذب این سرویس نشوند.

صدری افزود: در حوزه مودم ها نیز قصد داریم مودم ها را به شکل رایگان یا اقساط به مشتری ارایه دهیم.

وی در خصوص ارتباط نزدیک با کسب و کارهای نوپا گفت: تفاهم های خوبی با سه پیام رسان گپ، آی گپ و سروش داشتیم.

صدری ادامه داد: یکسری اپلیکیشن های انتشار ویدیو داریم و امکانی را فراهم کردیم که بتوانند به صورت رایگان از اینترنت استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: تمام این ها در جهت جلب رضایت مشترکین است و همچنین با شرکت های ارزش افزوده قرارداد خوبی منعقد کردیم و در حال عملیاتی شده است.
صدری گفت: در شرکت مخابرات آمادگی کامل برای ارائه زیرساخت داریم و امیدواریم بتوانیم به حوزه آی.تی و آی.سی.تی کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات افزود: در روستاها متقاضیان تلفن ثابت می توانند ثبت نام کنند و ما در زمان مقتضی به آن ها خط تلفن می دهیم. گلایه ای که شرکت های اف سی پی به مخابرات دارند این است که مخابرات به ما راه نمی دهد اما تلاش کردیم فضای رضایتمندی این افراد را فراهم کنیم.

وی با بیان این که در یک سال گذشته تلاش کردیم ارتباط خیلی نزدیکی با رگولاتوری داشته باشیم، به ارائه دستاوردها در حوزه داخلی شرکت پرداخت و گفت: ما جزو معدود شرکت هایی هستیم که به بازنشستگان خود هر ماه مبلغی به عنوان رفاهی پرداخت کنیم که این پرداخت معمولا مشکل داشت و تنها درصدی از این مبلغ به 43هزار نفر بازنشسته پرداخت می شد.

صدری بیان کرد: از ابان ماه این مساله را حل کردیم و این مبلغ را به صورت کامل پرداخت کردیم.
وی افزود: باتوجه به این که شرکت مخابرات از 31 شرکت به یک شرکت تبدیل شده است.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: هیات مدیره های این شرکت ها از شهریور به عنوان مشاور و مدیر مناطق انتخاب شدند.

وی عنوان کرد: حدود 50 نفر از این نیروها را داشتیم و به همین جهت از آن ها خواستیم در پست های اجرایی شرکت حضور پیدا کنند.

صدری بیان کرد: برای رفع نیاز مردم و گردشگران، بنا داریم تا قبل از سال جدید، 118 عربی و انگلیسی راه اندازی کنیم.

وی با بیان این که راه اندازی 118 عربی و انگلیسی به صورت پایلوت خواهد بود، بدون توضیح بیشتر افزود: در حوزه گویش های محلی نیز اقداماتی انجام شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به گذر یک سال از حضور تیم جدید در شرکت مخابرات گفت: در حوزه روابط عمومی کارهای خوبی انجام شده است.

وی تصریح کرد: یکی از شاخص های هر شرکت برند و آرم شرکت است و ما متوجه شدیم که این آرم با تمام شناخته شدن جایی ثبت نشده است که ما این کار را انجام دادیم.

صدری گفت: مدیریت تبلیغات خود را به صورت یکپارچه و سراسری در آوردیم تا همگی در جریان کارهای شرکت قرار بگیرند و همین مساله باعث کاهش هزینه و نبود موازی کاری شده است.
وی ادامه داد: صدری اجرای نظرسنجی های مختلفی در امور مشتریان برای شناخت نگاه مردم و نیز انتقال بازخوردهای آن به مجموعه های مرتبط را از دیگر برنامه های اجرا شده در یک سال گذشته برشمرد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: بین 500 شرکت برتر توانستیم رتبه اول را کسب کنیم و حضوری فعال در نمایشگاه های مختلف از جمله تلکام داشتیم.

وی تقویت مشتری مداری از جمله از طریق حضور سرزده مدیران شرکت مخابرات به مراکز خدمات مشتریان و گفت و گو با مراجعان به این مراکز، همچنین ساماندهی مراکز پیام برای رفع آنلاین نیازهای مردم را از دیگر محورهای مد نظر اعلام کرد.

صدری با اشاره به هزینه 500 تا 700 هزار تومانی برای راه‌اندازی هر خط تلفن ثابت، گفت: ظرف یک سال گذشته تعداد یک میلیون و 300 هزار تلفن بدون کارکرد را کاهش دادیم. کاهش زمان انتظار در مراکز 2020 از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت است به طوری که افراد گاه تا 40 دقیقه پشت خط می ماندند اما در حال حاضر میزان انتظار به 2-3 دقیقه رسیده و حتی باید این میزان نیز کمتر شود.

وی یادآور شد: یکسری تلفن ها شاید 4 سال بود که پرداختی نداشتند و هزینه آبونمان در دفاتر ما ثبت می شد که درآمد کاذبی را ایجاد می کرد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: ما روی تلفن هایی که بیشتر از 3-4سال کارکرد نداشتند اخطارهای مورد نظر را دادیم و تا امروز 1میلیون تلفن را تخلیه کرده ایم یعنی یک میلیون درآمدی که هر ماه به صورت فیک به دفاتر ما وارد می شد و در کنار این توانستیم یک میلیون خط را به شبکه توسعه خود اضافه کنیم.

صدری ادامه داد: ما باید بتوانیم دسترسی مردم برای ثبت نام و پرداخت قبوض را راحت تر کنیم و این که ما با یک یا دو بانک همکاری داشته باشیم کمی سخت است و درگاه های پرداخت ما دراین یک سال بیش از گذشته شده است.

وی در ادامه به عملکرد معاونت تجاری شرکت مخابرات اشاره کرد و گفت: سعی کردیم یک crm کشوری داشته باشم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: بهبود کیفیت صورتحساب مشتریان تجاری از دیگر کارهای ما بود، مردم می پرسیدند چرا ارقام این قدر بالا رفته است که سعی کردیم این را بهبود ببخشیم.
وی ادامه داد: طرح تانوما و غزال در راستای همین اهداف بود و اگر می خواهیم رشد خوبی در این زمینه داشته باشیم باید به این پورت ها اهمیت بدهیم.

مدیر شرکت مخابرات منطقه کرمان نیز گفت: استان کرمان امسال در شاخص های سامانه 2020 جزو استان های برتر کشور قرار گرفته است.

سید رهام حسینی اضافه کرد: رسیدگی و نظارت بر سامانه ارتباطی 118 برای خدمات رسانی مطلوبتر توسط این شرکت در کرمان کنترل می شود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
به‌عنوان تنها پیام‌رسان ارتباطی و بانکی کشور؛

«بله» سه میلیونی شد

طبق اعلام معاون وزیر اقتصاد صورت گرفت؛

آخرین جزییات از تعطیلی شعب بانکی در ایران

ارسال نظر