بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب گفت:

گچساران به عنوان دروازه صادرات نفت جنوب

شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران به عنوان دروازه صادرات نفت جنوب است و این نشان از نقش و مسئولیت شما در این شرکت است.
کد خبر : ۱۸۷۱۱۹

به گزارش بورس نیوز، احمد محمدی اظهار کرد: شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران به عنوان دروازه صادرات نفت جنوب است و این نشان از نقش و مسئولیت شما در این شرکت است.

وی تصریح کرد: گستردگی شرکت نفت و گاز گچساران در چهار استان، تامین خوراک پتروشیمی، وجود ۴۶ واحد تاسیسات فرآیندی و خطوط لوله گسترده در نقاط سخت‌گذر همه نشان از همت کارکنان این شرکت است تا شریان نفت استمرار داشته باشد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب سهم شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران از طرح عظیم توسعه ۲۸ مخزن مناطق نفتخیز جنوب را قابل توجه ارزیابی کرد و افزود: با اجرای توسعه ۲۸ مخزن، ظرفیتهای بالفعل و بالقوه استانهای همجوار به‌کار گرفته شده و در نتیجه سبب رونق کسبوکار و توسعه شهری و روستایی در منطقه خواهد شد و در ادامه بخشی از این هزینه صرف مسئولیتهای اجتماعی و طرحهای اولویتدار عمرانی، فرهنگی و آموزشی در منطقه خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه نیروی انسانی این شرکت با تجربیات فراوانی که دارند، همواره در شرایط سخت و دشوار از مشکلات عبور کردهاند، افزود: قدردانی از این نیروها از مهمترین اولویتهای مناطق نفتخیز جنوب است.

در ادامه هوشنگ صیدالی، مدیرعامل شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران با اشاره به نقش نفت گچساران در مناطق نفتخیز جنوب گفت: قرار گرفتن تاسیسات این شرکت در چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر و فارس از ویژگیهای این شرکت است که در کنار قرار گرفتن تلمبهخانه عظیم گوره و چندراهه نفت خام صادراتی کشور در حوزه عملیات، این شرکت را به قلب صادرات نفت خام کشور بدل کرده است.

وی ادامه داد: نفت تولیدی شرکت گچساران و چند شرکت مهم دیگر با خط لوله به تلمبهخانه گوره منتقل و با افزایش فشار به سمت پایانه خارک برای صادرات هدایت میشود، بنابراین راهبری همه این مراحل و تعمیر و نگهداری تاسیسات به‌عهده کارکنان شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران است.

صیدالی به اقدامهای نفت گچساران اشاره کرد و گفت: با وجود همه مشکلات، این شرکت همواره به عنوان دومین تولیدکننده نفت در جنوب با عبور از تحریمها و ایستادگی و ایمان به خدا در عمل به اقتصاد مقاومتی پیشتاز بوده است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی گفت:

بهره‌برداری از 374 پروژه با مبلغ 400 میلیارد ریال در جزیره خارک

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مطرح کرد:

ظرفیت بالای خوزستان در ایجاد کسب و کار

با تلاش کارکنان مناطق نفت خیز جنوب انجام شد؛

بهره برداری از 104 دستگاه دکل مکشی

دستاوردهای شرکت نفت و گاز گچساران تشریح شد؛

گچساران قلب صادرات نفت خام کشور

ارسال نظر