بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان سیصد و بیست و چهارمین شرکتی است که در صنعت خدمات مالی که عرضه اولیه شد.‏
کد خبر : ۱۸۷۲۲۴

شفافیت شرط ورود به بازارسرمایه/ افزایش 1000 میلیارد تومانی ارزش بازار با عرضه «لوتوس» ‏

علی صحرایی مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران در مراسم عرضه اولیه لوتوس پارسیان در گفت‌وگو با بورس نیوز ضمن بیان این مطلب گفت:  10 درصد از سهام شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان در بازه قیمتی 195 تا 205 تومان کشف قیمت شد.

وی ادامه داد: عرضه سهام لوتوس پارسیان، حدود 100 میلیارد تومان به ارزش معاملات و 1000 میلیارد تومان نیز به ارزش بازار اضافه کرد.

صحرایی تصریح کرد: «لوتوس» دومین شرکت از صنعت خدمات مالی است که وارد بازار سرمایه می‌شود و مجموعه بورس تهران حضور این تأمین‌کننده مالی را در بازار سرمایه، به فال نیک می‌گیرد.

وی با اشاره به این مطلب که مدیریت قوی مجموعه لوتوس پارسیان امید بازده خوب برای سرمایه‌گذاران خرد را ایجاد کرده است گفت: مجموعه بورس تهران برای عرضه های اولیه تا پایان سال برنامه دارد و در حال حاضر نیز شرکت های بسیاری شرایط هیات پذیرش را پاس کرده و پذیرفته‌شده‌اند. در انتظار بارگذاری اطلاعات این مجموعه‌ها در سامانه کودال هستیم تا پس‌ازآن عرضه اولیه این مجموعه‌ها را استارت بزنیم.

 تأکید کرد: ازنظر سازمان بورس، شفایت اولین شرطی است که یک شرکت برای ورود به بازار باید رعایت کند. این مهم باید سرلوحه کار مدیران مجموعه‌های متقاضی به حضور در بازار سرمایه قرار گیرد.

مدیرعامل بورس تهران تاکید کرد: ازنظر سازمان بورس، شفایت اولین شرطی است که یک شرکت برای ورود به بازار باید رعایت کند. این مهم باید سرلوحه کار مدیران مجموعه‌های متقاضی به حضور در بازار سرمایه قرار گیرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در معاملات امروز بورس اتفاق افتاد؛

افزایش حجم و ارزش بورس تهران

بازار دوم بورس اوراق بهاار تهران برگزار می شود؛

15 بهمن؛ جلسه معارفه تامین سرمایه نوین

ارسال نظر