بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی لرستان گفت:

سوخت‌رسانی بی وقفه در روستاهای سردسیر الیگودرز

مدیر منطقه لرستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان منطقه لرستان، عملیات سوخت‌رسانی به روستاهای سردسیر و سخت‌گذر شهرستان الیگودرز به نحو مطلوب در حال انجام است و حتی برف و یخبندان هم نتوانست در سوخت‌رسانی به این مناطق وقفه ایجاد کند.
کد خبر : ۱۸۷۲۹۰

به گزارش بورس نیوز، پیمان بهرامی، مدیر منطقه در این باره گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان منطقه لرستان، عملیات سوخت‌رسانی به روستاهای سردسیر و سخت‌گذر شهرستان الیگودرز به نحو مطلوب در حال انجام است و حتی برف و یخبندان هم نتوانست در سوخت‌رسانی به این مناطق وقفه ایجاد کند.

وی افزود: در پی بارندگی‌های اخیر در برخی از نقاط استان، رانش زمین بخشی از راه‌های ارتباطی روستاهای شهرستان الیگودرز از جمله شول‌آباد را به‌‌طور‌ کامل مسدود کرده بود.

بهرامی با اشاره به مسدود بودن راه ارتباطی شهرستان الیگودرز به روستای شول‌آباد از اعزام کاروان سوخت‌رسانی از طریق مسیر سپیددشت به این روستا خبر داد و گفت: در پی بروز سرما و بارش باران و برف در بیشتر مناطق استان به منظور رفاه خانوارهای روستایی مصرف‌کننده نفت سفید، قبل از این حادثه، میزان یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر نفت سفید و ۳۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز به این روستا ارسال شده است.

وی به پیگیری این شرکت برای تامین نفت سفید مورد نیاز خانوارهای روستایی که گاز طبیعی ندارند، اشاره و اعلام کرد: با توجه به اقدام‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در فصل سرما، شهرهای سردسیر استان برای تامین سوخت مورد نیاز خود مشکلی نخواهند داشت.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سوخت‌رسانی مطلوب در زمستان ۹۷ در خراسان شمالی؛

ذخیره‌سازی نفت سفید موردنیاز روستائیان

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت:

128 جایگاه سی‌ان‌جی در حال ساخت

در پی سوخت رسانی مطلوب انجام شد؛

نشست کمیته بحران در گرگان

با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و مدیران ارشد صنعت گاز انجام شد؛

نخستین نشست سوخت‌رسانی زمستانی

ارسال نظر