بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
بانک سامان، خدمات شعبه‌ای را تلفنی می‌دهد؛

ارائه خدمات جدید بانک سامان

بانک سامان برای راحتی مشتریان و حذف نیاز به حضور فیزیکی در شعب، مرکز خدمات «تِل‌‎بانک» را راه‌اندازی کرد.
کد خبر : ۱۸۷۲۹۸
به گزارش بورس نیوز، بانک سامان اعلام کرد از این پس مشتریان سامان می‌توانند ضمن برقراری ارتباط با کارشناسان مرکز خدمات «تِل‌‎بانک» خدمات مختلفی مانند افتتاح سپرده جدید، پرداخت قبوض، انتقال وجه داخلی و شتابی، مسدودی کارت و... را دریافت کنند.

این گزارش حاکی است خدمت مورد نظر مشتریان در این درگاه، به­صورت ترکیبی از امکانات تلفنی و گفتگوی مستقیم با بانکداران انجام می‌شود لذا برای تایید هویت مشتری ارایه خدمات با وارد کردن شماره مشتری و رمز تلفن‌بانک از سوی مشتری در صفحه‌کلید تلفن ممکن خواهد بود.

علاقه مندان برای دریافت خدمات از مرکز " تِل‌‎بانک" می توانند روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 7:30 تا 22:30 ازطریق تماس با شماره 0216422 و ارتباط با سر شماره 3 اقدام کنند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

چشم‎انتظاری بازار سرمایه به سوئیفت اروپایی / علامت سوال بر زیان انباشته بانک‌ها

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

جایگزینی خط اعتباری جدید به‌جای سوئیفت/ تنور تحریم‌ها برای نفتی‌ها داغ نمی‌شود

کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با بورس نیوز مطرح کرد:

وزارت نفت نگران کاهش قدرت چانه زنی

ارسال نظر