بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس آمارها، دو میلیون و 201 هزار واحد مسکن مهر در کشور در چهار قالب خودمالکی، بافت فرسوده، قراردادهای سه‌جانبه و ساخت تعاونی‌های مسکن عملیاتی شده است.
کد خبر : ۱۸۷۴۹۶

به گزارش بورس نیوز، صدیف بدری با اشاره به روند اجرای پروژه مسکن مهر در کشور، گفت: اخیرا کمیسیون عمران مجلس، طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر را بررسی کرده و این مسئله یکی از دستور کارهای اصلی این کمیسیون در هفته‌های پیش روی خواهد بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس دهم ادامه داد: اجرای پروژه مسکن مهر در دولت‌های نهم و دهم آغاز شد و سپس در دولت‌های یازدهم و دوازهم تداوم یافت و در شرایط کنونی آخرین مراحل اجرای پروژه را پشت سر می‌گذاریم.

وی گفت: بر اساس آمارها، دو میلیون و 201 هزار واحد مسکن مهر در کشور در چهار قالب خودمالکی، بافت فرسوده، قراردادهای سه‌جانبه و ساخت تعاونی‌های مسکن عملیاتی شده است.

بدری ادامه داد: از این میزان واحد مسکن مهر در کشور، تاکنون یک میلیون و 986 هزار واحد تحویل متقاضیان شده و حدود 215 هزار واحد هم در مراحل مختلف عملیاتی قرار دارد که بیشتر این واحدها در شهرهای جدید است.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: بر اساس گزارش‌های وزارت راه و شهرسازی، در دولت یازدهم و دوازدهم حدود یک میلیون و 504 هزار واحد تکمیل و تحویل داده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: پروژه مسکن مهر یکی از اولویت‌های اصلی وزارت راه و شهرسازی و حوزه عمران کشور است که دولت و مجلس باید در سال آینده برنامه‌ریزی مناسبی را در این حوزه به ویژه تخصیص اعتبارات صورت دهند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر